L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
Olet varmaan itse Täydellisyys.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
Jos täydellisyyteen riittää se, että ei tee jokaisen vastaantulevan kanssa lapsia, on speksit aika löysät.
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen:Tiedän naisen, jollaon seitsemän lasta neljän eri miehen kanssa. Hauskaa tapauksessa on vielä se, että nainen on suomalainen, mutta kaksi isistä on mustaihoisia, yksi kiinalainen ja yksi turkkilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
Jos täydellisyyteen riittää se, että ei tee jokaisen vastaantulevan kanssa lapsia, on speksit aika löysät.
Kolmen miehen kanssa lapsen saaneella on tullut vastaan vain kolme ihmistä?
Alkuperäinen kirjoittaja hih :Alkuperäinen kirjoittaja tällainen:Tiedän naisen, jollaon seitsemän lasta neljän eri miehen kanssa. Hauskaa tapauksessa on vielä se, että nainen on suomalainen, mutta kaksi isistä on mustaihoisia, yksi kiinalainen ja yksi turkkilainen.
Ehkä joku on halunnut koota hauskan rotukokoelman lapsia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:inhottava triidi