A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koo:okei. Onneksi mun lapseni kavereiden vanhemmat eivät ole kaltaisiasi. Lapseni on lyönyt toista päiväkodissa ja ystäviä ovat silti. Teko oli tyhmä ja toinen joutui käymään terveyskeskuksessa. Vanhemmat myös keskustelivat asian läpi.
Olen myös kannustanut lastani leikkimään jonkun toisen kanssa vaikka aina ei ole synkannut. He ovat tosi ystäviä. Tuon ikäisillä mieli menee minusta kuin tuuliviiri.
Ja kamalaa. Mä oon käynyt hakemassa lapseni kanssa jotain toista leikkiin ja ei sitä tartte tulla jos ei halua. Mutta outoa olisi jos kavereita ei saa käydä vanhemman kanssa hakemassa. Mä en päästl omaani yksin liikenteeseen ja lapsi voi jännittääkin kovasti hakemistilannetta.
No jos olisivat kavereita, niin tilanne olisi toinen. Mutta kun eivät olleet ennen lyömistä eikä sen jälkeenkään. Jos joskus mieli muuttuu, niin saa mun puolesta olla kaveri. En sinänsä siitä lyömisestä mitenkään kanna kaunaa.
Tytölläni on paljon ystäviä muutenkin, ihan tästä läheltä. Osa samasta päiväkodista.
Tuletko myös hakemaan leikkiin klo 19.30 (tai pikemminkin kutsumaan itsesi sisälle lapsen kanssa)?