taas täällä.. hetken kyllä vaan.. pitää lähteä nukkumaan.. nopeesti näin.. juttelin terveydenhoitajan kanssa. ei ole ennen huomannut mitään outua. oli aika vähän aikaa sitten tarkastus niin ainakaan sillon.. kävin poliisilla, mut aikas tota tylyn vastauksen sieltäkin sain.. et he voivat ottaa yhteyttä sairaalaan ja kysyä murtumusta ja miten mahd. mennyt ja jutella mun ja vanhempien kanssa, ja ilmeisesti myös tytön.. muttamutta.. jos ei oikein mitään saada irti niin juttu jää siihen.. yritin sanoa et tartteeko pahempaa tapahtua et aletaan tosissaan tutkimaan.. mut jos ei ole mitään näyttöä niin ei ole.. sanoa vaan et noilla lapsilla on hyvä mielikuvitus.. ku kerroin mitä kaveri oli lapselleni sanonut.. lupasivat ottaa yhteyttää .minä tietenkin puolestani seuraan lasta täällä, mut mitä muuta mä voin? jos käsi näytää siltä et on murtunut nyt ja viittää just tohon et olis tippunut sen päälle.. niin aika vähissä on mun mahdollisuudet jatkaa juttua.. epäilen et vanhemmat eivät häntä meille hetlkeen päästä..