Syötiin pojan kanssa moccapaloja -tai-miten-se-nyt-kirjotetaan- ja lupasin et äiti tekee näitä heti kotona. Luulin et Kotiruokakirjassa on ohje, mut eipä ollutkaan. Eli ohjeesta olisin kiitollinen, mahdollisimman tarkasta, et onistuis. Kerro myös onko kuinka aikaavievä leivonnainen =) .
Äiti ja pieni poika kiittää jo etukäteen!
Äiti ja pieni poika kiittää jo etukäteen!