Mokkapalat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Syötiin pojan kanssa moccapaloja -tai-miten-se-nyt-kirjotetaan- ja lupasin et äiti tekee näitä heti kotona. Luulin et Kotiruokakirjassa on ohje, mut eipä ollutkaan. Eli ohjeesta olisin kiitollinen, mahdollisimman tarkasta, et onistuis. Kerro myös onko kuinka aikaavievä leivonnainen =) .

Äiti ja pieni poika kiittää jo etukäteen!
 
me on tykätty tästä ohjeesta. kuorrute tehdään yleensä kaksinkertaisena.

http://lotta.yle.fi/rswebkla.nsf/sivut/kuukauden_kokki_jalki?opendocument&pageid=Content1513308A595

ei kauaa kyllä tuossa mene, pellillinen tulee ja voipi nuo pakastaakin jos ei kerralla tule syötyä.
 
meillä on pakko laittaa tai se syödään yhdeltä istumalta koko piirakka :D toinen on "maailman paras pannukakku", mies jo kielsi tekemästä pellillistä kun se syö sen aina yksin :laugh: että tehdään sitten vaan puolikas aina.
 

Yhteistyössä