Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan kamala sotku... poika löysi mun meikkipussin (joops, se osaa kiivetä kirjahyllyyn |O ) ja levittelin purkillisen revlonin colorstay meikkivoidetta ympäriinsä |O Olisi sotkenut edes jollain sellaisella joka ei ole niin tehokkaasti pysyvää ettei lähde millään pois :kieh: Ja mun uusi huulipunakin on muussattu :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
ihan kamala sotku... poika löysi mun meikkipussin (joops, se osaa kiivetä kirjahyllyyn |O ) ja levittelin purkillisen revlonin colorstay meikkivoidetta ympäriinsä |O Olisi sotkenut edes jollain sellaisella joka ei ole niin tehokkaasti pysyvää ettei lähde millään pois :kieh: Ja mun uusi huulipunakin on muussattu :'(

Meidän neiti maalas tänään vessan lattian huulipunalla :whistle: Ettäei oo ainoa tuleva meikkitaiteilija teillä :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
ihan kamala sotku... poika löysi mun meikkipussin (joops, se osaa kiivetä kirjahyllyyn |O ) ja levittelin purkillisen revlonin colorstay meikkivoidetta ympäriinsä |O Olisi sotkenut edes jollain sellaisella joka ei ole niin tehokkaasti pysyvää ettei lähde millään pois :kieh: Ja mun uusi huulipunakin on muussattu :'(

Meidän neiti maalas tänään vessan lattian huulipunalla :whistle: Ettäei oo ainoa tuleva meikkitaiteilija teillä :)

pitää teidän laittaa lapset taidekouluun/värikylpyyn :D :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
moi kärsis... siis taasko tää jumii vai pitääkö kysyä vieläkö..?? :o En oo tosiaan ollu ku vissiin lauantaina vai perjantaina viimeks..

Ja moi LisaMarie!!! :D :wave:

emmääkää oo kauheesti ollut..likalla rytmit päin..pepaa :saint:
mitäs teille?

 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mitäs mussut?

Laihdutan :xmas: Miksi suklaa maistuu paremmalta kuin kurkku |O

:laugh: jasso..viinerit on vissiin myöskin tehokkaita laihdutuksen tukijana? :whistle:

Onneksi mä en erityisemmin pidä viinereistä :laugh: Mutta en ole syönyt yhtään suklaata ainakaan... öööö... neljään päivään B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
moi kärsis... siis taasko tää jumii vai pitääkö kysyä vieläkö..?? :o En oo tosiaan ollu ku vissiin lauantaina vai perjantaina viimeks..

Ja moi LisaMarie!!! :D :wave:

emmääkää oo kauheesti ollut..likalla rytmit päin..pepaa :saint:
mitäs teille?

No mikäs tytöllä?? :whistle:

Ihana nähä sua :hug:

 
paitsi että´töissä vähän hankaluuksia.. oon kertonukki et meijän pomosta ei kukaan oikeen tykkää ja nyt se sit koko ajan pyytää mua et mun pitäis kertoo et mitä kaikki hänestä selän takana puhuu jne.. hiukan ahdistava tilanne. En itsekkään tykkää aina siitä mitä tekee tai jättää tekemättä, mutta toisaalta kyllä tykkään hänestä ihmisenä.... vois tehdä hyvää pieni tauko siitäkin hommasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
paitsi että´töissä vähän hankaluuksia.. oon kertonukki et meijän pomosta ei kukaan oikeen tykkää ja nyt se sit koko ajan pyytää mua et mun pitäis kertoo et mitä kaikki hänestä selän takana puhuu jne.. hiukan ahdistava tilanne. En itsekkään tykkää aina siitä mitä tekee tai jättää tekemättä, mutta toisaalta kyllä tykkään hänestä ihmisenä.... vois tehdä hyvää pieni tauko siitäkin hommasta.

noi on hankalia juttuja..inhottavaa olla tavallaan välikädessä siinä.. :|
meillä myös ei kovinkaan pidetty pomo ,mut mulle ollut aina reilu. :| ja tavallaan tykkään hänestä.. :saint: mut monikaan ei..

 

Yhteistyössä