Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ihan kamala sotku... poika löysi mun meikkipussin (joops, se osaa kiivetä kirjahyllyyn |O ) ja levittelin purkillisen revlonin colorstay meikkivoidetta ympäriinsä |O Olisi sotkenut edes jollain sellaisella joka ei ole niin tehokkaasti pysyvää ettei lähde millään pois :kieh: Ja mun uusi huulipunakin on muussattu :'(
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ihan kamala sotku... poika löysi mun meikkipussin (joops, se osaa kiivetä kirjahyllyyn |O ) ja levittelin purkillisen revlonin colorstay meikkivoidetta ympäriinsä |O Olisi sotkenut edes jollain sellaisella joka ei ole niin tehokkaasti pysyvää ettei lähde millään pois :kieh: Ja mun uusi huulipunakin on muussattu :'(
Meidän neiti maalas tänään vessan lattian huulipunallaEttäei oo ainoa tuleva meikkitaiteilija teillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:MOI B) rauha maassa..![]()
mitäs mussut?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:moi kärsis... siis taasko tää jumii vai pitääkö kysyä vieläkö..??En oo tosiaan ollu ku vissiin lauantaina vai perjantaina viimeks..
Ja moi LisaMarie!!!:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:MOI B) rauha maassa..![]()
mitäs mussut?
moi... =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mitäs mussut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mitäs mussut?
Laihdutan :xmas: Miksi suklaa maistuu paremmalta kuin kurkku |O
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mitäs mussut?
Laihdutan :xmas: Miksi suklaa maistuu paremmalta kuin kurkku |O
jasso..viinerit on vissiin myöskin tehokkaita laihdutuksen tukijana?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:moi kärsis... siis taasko tää jumii vai pitääkö kysyä vieläkö..??En oo tosiaan ollu ku vissiin lauantaina vai perjantaina viimeks..
Ja moi LisaMarie!!!:wave:
emmääkää oo kauheesti ollut..likalla rytmit päin..pepaa :saint:
mitäs teille?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:niin ja meille kuuluu ihan hyvää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mä sain eilen sen vahvistuksen ADHD epäillyilleni. Helpottunu olo.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:paitsi että´töissä vähän hankaluuksia.. oon kertonukki et meijän pomosta ei kukaan oikeen tykkää ja nyt se sit koko ajan pyytää mua et mun pitäis kertoo et mitä kaikki hänestä selän takana puhuu jne.. hiukan ahdistava tilanne. En itsekkään tykkää aina siitä mitä tekee tai jättää tekemättä, mutta toisaalta kyllä tykkään hänestä ihmisenä.... vois tehdä hyvää pieni tauko siitäkin hommasta.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:niin ja meille kuuluu ihan hyvää..![]()
sua munkin ollut :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mä sain eilen sen vahvistuksen ADHD epäillyilleni. Helpottunu olo.
:heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tulin moikkaan! :wave: Nyt telkkua töllöttään. Tuun takas, jos vaan en nukahda.![]()