Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
pimppi
Onko sillä pimppi?

en tiennyt kumpaa odotin ja ku se siihen nostettiin alapää edellä näytille heti vaan ja se oli eka asia mitä siitä näin niin pakkohan se oli varmistaa.

"joo" vastasin kätilön onnitteluun. Samoin siihen, kun kätilö sanoi senolevan poika ja siihenkin vielä, että otanko rinnalle. Kätilö oli ihan perseestä, joten eipä ollut sille akalle muuta sanottavaa :snotty:

firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Esikoisesta kysyin että "onko sulla vielä pää paikoillaan?" kun lääkäri tempas sen imukupilla.
Nuoremmasta sanoin että "Vittu. Mie synnytin anopin!" Kun se oli ja on edelleen ihan anopin näkönen.
:LOL: :LOL:

kahden äiti
Esikoisen synnytyksestä olin niin sekaisin ja väsynyt, että en todellakaan muista.

Kuopuksen synnytyksestä varmaan, että "oho", ja sen perään kätilölle kädessä olevaa kanyylia näyttäen "tätä ei vissiin sitten tarvittu" (synnytys eteni aluksi aika hitaasti ja kanyyli laitettiin käteen valmiiksi odottamaan oksitosiinitippaa, lopulta vauva kuitenkin lähti tulemaan vauhdilla, kätilö hädintuskin ehti paikalle koppia ottamaan).

mää
Kato kun se napottaa katsoa...(isälle)....ihana tyttö tosiaan napotti katsoa mua silmiin heti kun pääsi mun masun päälle eikä itkenyt yhtään:)...Fiksu,tarkkaavainen tyttö!!

"Onneksi se on ohi!" :D Olin niin helpottunut kivun loppumisesta, etten edes kattonu lasta ennenkun mies sano, että se on poika. Siihen mie tokasin että "eikä ole!", kun meille oli kahdessa ultrassa sanottu, että tyttö olis tulossa. Noh, poika se kuitenkin oli ja nimikin tuli annettua heti salissa :heart:

Yhteistyössä