Mäkin sanoin just noinAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:àlà itke kulta
VOI PYHÄ JYSÄS, ET MEITÄ ON MONEEN JUNAAN...Alkuperäinen kirjoittaja comhem:pyysin suihkuun ja tupakalle.
No mulla oli niin vahva tunne siitä että poika tulis, tietty olin pettynyt.Alkuperäinen kirjoittaja ällötät mua::O!! no nyt mä ymmärrän sunkin ongelmia taasen paremmin....... Ihana ihminen olet :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Esikoisesta: "Voi vi**u, oisin halunnu pojan." Kuopuksesta: "No ei kyllä oo kolme ja puol kiloo!!"
Juu, kyllä jotenkin likaa koko kauniin tapahtuman, kun toinen syntyy ja äiti haluaa röökille...Alkuperäinen kirjoittaja JOO:VOI PYHÄ JYSÄS, ET MEITÄ ON MONEEN JUNAAN...Alkuperäinen kirjoittaja comhem:pyysin suihkuun ja tupakalle.
Mulla oli aika samat tunnelmat. Ihan pihalla. Poikaa ei heti nostettu syliin, kun napanuora oli hartioiden ympärillä. Saivat sitten napanuoran irrotettua ja kätilö näytti että tällänen tuli ja mulla löi ihan tyhjää. Meni jonkin aikaa kun sain henkästyä et "poika??". :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Muistaakseni en oo hetkeen puhunu yhtään mitään. Ihan pihalla hetken aikaa. Ekoja sanoja, en kuollaksenikaan muista.