Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Ekoja sanoja en muista, mutta sen muistan kun heräämössä hoitsu kävi kysymässä multa haluanko että vauvat tulee sinne rinnalle. Olin siis vain lyhyesti nähnyt salissa vauvat ennenkun menivät punnittaviksi. Muistan ikuisesti miten hoitsu matki mun ääntäni kun vastasin että "JOOOO!" Se sitten puhelimeen vastasi samalla tavalla että kuulemma "JOOOO!"

Huvittaa vieläkin, koska se oli niin hassun kuuloitsa hoitsun sanomana, ilmeisesti ihan yhtä hassua kun mä olin niin innoissani asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ällötät mua:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Esikoisesta: "Voi vi**u, oisin halunnu pojan." Kuopuksesta: "No ei kyllä oo kolme ja puol kiloo!!"
:eek: :O!! no nyt mä ymmärrän sunkin ongelmia taasen paremmin....... Ihana ihminen olet :heart:
No mulla oli niin vahva tunne siitä että poika tulis, tietty olin pettynyt.
On muuten kumma et täällä on muut kans ollu pettyneitä vauvan sukupuoleen tai ovat sanoneet vauvaa rumaks mut mä oon ainoa ketä vastaan harmaat hyökkää :D

esikoisesta:eek:nkse tyttö? toinen:Onneks tää on ohi,kolmonen:itkin vaan onnesta,nelonen:äidin pikkupoika... ja vitonen:Onko se normaali?Eikä häntää?(olin kattonu kaikki x-filesit putkeen ennen synnytystä ja nähny painajaisia,että lapsella on häntä)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
Muistaakseni en oo hetkeen puhunu yhtään mitään. Ihan pihalla hetken aikaa. Ekoja sanoja, en kuollaksenikaan muista.
Mulla oli aika samat tunnelmat. Ihan pihalla. Poikaa ei heti nostettu syliin, kun napanuora oli hartioiden ympärillä. Saivat sitten napanuoran irrotettua ja kätilö näytti että tällänen tuli ja mulla löi ihan tyhjää. Meni jonkin aikaa kun sain henkästyä et "poika??". :saint:

mä sain vasta myöhemmin osastolla vauvan syliin. en tainnu oikein osata sanoa mitään, itku tuli. ja sit en jaksanu edes pitää sitä sylissä kun olin aivan hirveässä kunnossa leikkauksen jäljiltä, joten sanoin ukolle että ota sää tuo.. :D

''Se on ihan saman näköinen kun kuvissa! Onko se tyttö?''

Jouduin loppuraskaudessa ylimääräisiin ultriin runsaan lapsivesimäärän ja vauvan pienikokoisuuden vuoksi, ja just tuon vesimäärän ''ansiosta'' saatiin todella selkeitä kasvokuvia vauvasta ihan loppuvaiheessa raskautta. Oli siis vatsassa jo ''oman näköisensä'', olisin tunnistanut kuvan perusteella omani vaikka sadan vauvan joukosta. :heart:

''Se on ihan saman näköinen kun kuvissa! Onko se tyttö?''

Jouduin loppuraskaudessa ylimääräisiin ultriin runsaan lapsivesimäärän ja vauvan pienikokoisuuden vuoksi, ja just tuon vesimäärän ''ansiosta'' saatiin todella selkeitä kasvokuvia vauvasta ihan loppuvaiheessa raskautta. Oli siis vatsassa jo ''oman näköisensä'', olisin tunnistanut kuvan perusteella omani vaikka sadan vauvan joukosta. :heart:

down under
Taisin pyytää suihkuun ja olin onnellinen, että kipu oli ohi. En mä siinä vaiheessa vielä jaksanut ajatella lasta, kun olo oli voipunut ja hirveä muutenkin. Sen jälkeen tutustuin paremmin.

Yhteistyössä