Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
minä
Sanoin kätilöille että tehkää nyt jotakin? oli sininen eikä itkenyt , napanuora kaks kertaa kaulan ympäri,niin lähtivät sitten viemään käytävälle ja miehelle sanoin kun se kysyi että onko se kuollut että menee nyt perään kattomaan.. onneksi kohta alkoi itku kuulua ja mies palasi ovelle ja sanoi että alkoi itkeä.. hapettivat käytävällä..

hivenenhullu
katsoin sitä ja totesin "tossa se nyt sitte olis" (mielessä vilisti hirveää vauhtia ajatuksia ja niit on aika vaikea eritellä.. mut sellasia et voi helevetti mitä mä oon tehny, miten noin pinei otus voi satuttaa noin paljon, ja onpa se suloinen ja ihana.. onneksi se ei ole ruma, onhan kaikki hyvin) sitte kun ajatukset tasottu niin sanoin että hei äidin pieni rakas <3

vieras
Ensimmäisestä en kehdannut sanoa, mutta ajattelin spontaanisti "yök, viekää se pois" kun laittoivat kaulalle. Kolmen päivän rääkin jälkeen synnytys päättyi sectioon. Hartiat olivat tulessa kun kädet oli sidottu sivuille leikkausasentoon. Äänen sanottuna ekat sanat oli kait kiitos kun leikkaustiimi iloisesti onnitteli.

Kuopuksesta totesin, että kuinka kauan palautusoikeus kestää. Leikkaustiimi ymmärsi hyvin vitsin; kaikki tuijottivat liki viisikiloista kiljukaulaa joka karjui todella hiuksianostattavasti. Osastollakin pari tuoretta isää tuli naamat kalpeana ihmettelemään meidän juniorin äänilahjoja. Edelleenkin on melkoisen kantavat äänilahjat..

Yhteistyössä