Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Kuopuksesta en muista enää mut esikon synnyttyä kysyin ekana että onko se elossa..vieläkin muistan kun näin vaan ne pienet siniset jalkapohjat ja säikähdin ihan hulluna. :'(

Villen äiti harmaana
esikoinen: Onko se elossa?
kuopus: Onko kaikki hyvin?

Mulla on aina ekana ollut mielessä se että ne varmasti on hengissä kun eka enkelivauvani syntyi kuolleena jo viikolla 21. :(

2006
Miten se voi olla näin pieni???? Kun vauva nostettiin napanuoran vielä kiinni ollessa mun haarojen välistä mun syliin :')

Tiedettiin kyllä että pieni vauva tulossa kun kasvua seurailtiin ultrilla 2 viikon välein. Vauva painoi 2370g :)

maissihiiri
Esikoisesta jotain sen tyylistä että miks sen pää on niin hassun mallinen. Oli vähän puristunut ponnistusvaiheessa. Seuraavat sanat olivatkin että miks ei se itke? Kun kätilöt veivät pojan virvoiteltavaksi, oli aika lailla sininen ja vissiin vähän lapsivettä nielussa.

Kuopuksesta en muista, en varmaan kauheesti mitään kun ei ollut mies mukana kenelle jutella.

Pusse
Kätilö toi lapsen alapäätä mun naamaa kohti ja kysy että no kumpikos sieltä tuli. Sanoin että "pojalta näyttäis, mikäli oikein nään" =) Johtui siitä ettei mulla ollut silmälaseja, mullon aika huono näkö...

Yhteistyössä