Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Molly
Oli kiireellinen sektio. Kun lapsi tuli maailmaan hoitsut vaan kiireesti vei hänet jonnekin hoitopöydälle ja minä huusin että "tuokaa hänet lähemmäksi!". Minä kun en näe mitään ilman silmälaseja. Kun lapsi tuotiin nenän eteen hetkeksi tokaisin iloisesti että "sehän on XXXX!" Oli nimi valmiina vaikka en tiennyt tuleeko poika vai tyttö.

D~
mulla oli sektio joten sermi esti ensin näkemästä ja kysyin onko kaikki hyvin, parin min. päästä kun sain tyttäreni syliin:"Elä itke rakas pieni, tai itke vaan, äitikin itkee. Oot niin kaunis, minun oma kauan odotettu,et tiedäkään vielä miten rakastetaan sinuu!"

En muista enää tarkkaan, mutta taisin jotain sanoa että mähän sanoin että se on tyttö vaikka te ette sitä uskoneetkaan :D

Mutta asiasta toiseen, mulla tekee pahaa lukea noita vastauksia missä joku on pettynyt/katkera lapsen sukupuolesta. :headwall:

firequeen
"tyttö? ihan oikeastikko?!" poika piti tulla, tyttö oli positiivinen yllätys :) mies oli todennut, että onhan se vaaleaihoinen... hoki koko raskauden että jos sieltä tulee musta vauva... :LOL: miehen outoa huumorintajua tuokin... mie sanoin että olkoot vaikka oranssi, se on silti miun ! :D tai no siinä olisi ollut hiukan sulattelemista, jos olisi tullut samanlainen kuin eilisessä 4d-dokkarissa...

Yhteistyössä