Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Scarlett. Työn ja kaiketi nukkumisen poislukien aina täällä, kun laskeskelee tuota profiilin viestimäärää![]()
Niin nuo viestit on kirjoitettu kahdessa viikossa. :xmas:
Ne on kirjoitettu sen jälkeen kun palsta uudistui. Koskas se olikaan?
En mä muista. Viime uudistuksen yhteydessä viestejä ei mun mielestä hävinnyt, mutta sitä edeltävässä hävisi. Mutta koska se oli niin...?
Ai jaa, monet nikit sanoi että kyllä hävis viestit.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei mulla hävinnyt tässä viimesimmässä mun mielestä, mutta jonkun uudistuksen yhteydessä hävisi monta tuhatta. Mutta mitä väliä? En mä ainakaan jaksa muistella koska on ollut mikäkin uudistus.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Scarlett, bv, Åbo nyt ainakin.
Olen kyllä itsekin paljon, mutta mä makaankin tällä hetkellä kotona :xmas:
Sitä mä ihmettelen, että miten scarlett ja Åbokin ehtii olemaan noin paljon täällä kun käyvät koulussa ja toinen vielä töissäkin. Kai ne ei sitten panosta niin kauheasti opintoihin...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä ainakin oon ihan liian usein täällä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei mulla hävinnyt tässä viimesimmässä mun mielestä, mutta jonkun uudistuksen yhteydessä hävisi monta tuhatta. Mutta mitä väliä? En mä ainakaan jaksa muistella koska on ollut mikäkin uudistus.
Sitä väliä, että jos uudistus olisi ollut vuosi sitten ja olet profiilin mukaan kirjoittanut vaikka 30 000 viestiä, niin se on yli 80 viestiä per päivä. JOKA päivä. Jos taas profiili ilmoittaisi 2 viestiä, se olis keskimäärin viesti puolessa vuodessa.
Lisää rautalankaa? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Scarlett, bv, Åbo nyt ainakin.
Sitä mä ihmettelen, että miten scarlett ja Åbokin ehtii olemaan noin paljon täällä kun käyvät koulussa ja toinen vielä töissäkin. Kai ne ei sitten panosta niin kauheasti opintoihin...
Joo mä olen vain koulun kirjoilla enkä ole tehnyt siellä yhtään mitään. B)
Alkuperäinen kirjoittaja voi pyhä yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Scarlett, bv, Åbo nyt ainakin.
Joo mä olen vain koulun kirjoilla enkä ole tehnyt siellä yhtään mitään. B)
Nyt on kyllä pakko jo kysyä, että oletko sä ihan OIKIASTI pikkasen vajaa? Just tuotahan mä tarkoitinkin, ettet ole sitten koulussa ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se vois olla ihan miettimisen paikka joillekin, huomata, kuinka paljon keskimäärin elämä pyörii palstan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se vois olla ihan miettimisen paikka joillekin, huomata, kuinka paljon keskimäärin elämä pyörii palstan ympärillä.
Ai sulle vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä mä ihmettelen, että miten scarlett ja Åbokin ehtii olemaan noin paljon täällä kun käyvät koulussa ja toinen vielä töissäkin. Kai ne ei sitten panosta niin kauheasti opintoihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se vois olla ihan miettimisen paikka joillekin, huomata, kuinka paljon keskimäärin elämä pyörii palstan ympärillä.
Ai sulle vai?
Alkuperäinen kirjoittaja no:harava näyttää viettävän enemmän aikaa palstalla kuin lapsesa kanssa kun käy joskus selaamassa ketjuja nin voi päätellä kyllä et se nainen käy töissä ja istuu palstalla- ei ihme että perse leviää. Mitähän sen likka tekee yksinään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:harava näyttää viettävän enemmän aikaa palstalla kuin lapsesa kanssa kun käy joskus selaamassa ketjuja nin voi päätellä kyllä et se nainen käy töissä ja istuu palstalla- ei ihme että perse leviää. Mitähän sen likka tekee yksinään.
Mietihän käytöstapoja hiukan. Ei tarvitse nimitellä muita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sitä mä ihmettelen, että miten scarlett ja Åbokin ehtii olemaan noin paljon täällä kun käyvät koulussa ja toinen vielä töissäkin. Kai ne ei sitten panosta niin kauheasti opintoihin...
Ei tarvitse panostaa, kun nelosia ja vitosia napsuu tenteistä ihan panostamattakin
Helppoa kuin heinänteko, ainakin tähän mennessä![]()