Niin palsta vastaa kuin sinne huutaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suosittelen sitä peiliä, se on kätevä väline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suosittelen sitä peiliä, se on kätevä väline

Vieras
Ihan tällainen huomio vaan tällä kerralla.

Monet nikit täällä jatkuvasti valittaa palstan huonosti hengestä, siitä että heitä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti, siitä että heille aina ilkeillään ja v*ttuillaan. Samat nikit istuvat myös usein bannissa.

Toiset nikit ei koskaan valita epäoikeudenmukaisesta kohtelusta, heille ei v*ttuilla tai ilkeillä, he eivät istu bannissa eikä heidän mielestä palstan hengessä ole mitään vikaa.

Tähän on hyvin yksinkertainen selitys jota tuo otsikkoni pyrkii kuvaamaan.

Jos itse vastaat aina hillitysti ja asiallisesti (tämä ei tarkoita mielistelyä), jaksat olla myönteinen (useimmiten, valittaahan jokainen saa joskus), kannustat muita ja mitä tärkeintä, olet provosoitumatta ja kunnioitat kanssapalstailijoita, sua kohdellaan sitten vastaavasti samalla tavalla.

Jos taas sulla on tapana ottaa jokainen vähänkin eriävä mielipide jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena, olet näsäviisas ja vahingoniloinen, provosoidut melkein jokaisesta kommentista ja vastaukset on järjestäen aina jotain lapsellista tyyliin "*piip*, ota sinä *piip* akka ne sun *piip* lääkkeet *piip*. Mun ei tarvi *piip* tuollaista *piip* kuunnella senkin *piip* *piip*. Tunge sinä *piip* *piip* aivoton *piip* mielipiteesi sinne *piip* *piip*" Niin ehkä sitä on turha ihmetellä miksi sulle vastataan samalla tavalla.

Tämänhän useimmat meistä oppivat jo lapsena. Toiset ei näköjään koskaan.

Sitten on se sakki, joka on hillitty ja asiallinen, kannustava ja oikein kiva omalla nikillä, mutta vittumainen harmaana :snotty:

Mä en istu bannissa koskaan, joten tää valitusjuttu ei selkeestikään koske mua :xmas:

On totta, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mutta jos joku ei-kiva-nikki (jonkun mielestä ) kertoo vaikka keskenmenostaan, niin saako ne "kiltit ja kivat" sitten v*ttuilla toiselle koska tämäkin on joskus vastannut kärkevästi? Mun mielestä ei, jos omistaa vähänkään tunneälyä.

näin se on eikä koskaan muuksi muutu mut eikös se niin ole että ku naiset keskustelee keskenään kauan ni siellä alkaa ilmetä sellainen niin sanottu bitch-ilmiö :) eikä ollut millään pahalla tarkoitettu kellekkään... Olen vaan huomannu ihan kaveri piirissäkin moisen tapahtuneen-

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mutta täältä löytyy kaksnaamaista sakkia ihan riittämiin..

Siis tarkoitatko että mustana esittää mukavaa ja harmaana v*ttuilee?

näin jotkut ovat myötäneetkin, myös aivan itsestään selvyytenä, pitäen päinvastaista juurikin vain typeryytenä.

Höpöhöpö. Joku sai paskaa niskaan kun esim av:lle kirjoitti nimimerkillä, haukuttiin huomionhakuiseksi vaikka oli vain yhden aloituksen tehnyt.
Samoin jotkut joilla eriäviä mielipiteitä, niin heidän silmilleen hypitään ja sitten ihmetellään jotain Nina Mikkosta joka sentään omalla naamallaan kertoo mielipiteensä.
Että melkoista kaksinaismoralismia, sanoisin

Olennaista tuossa olikin se, että jos ei voi muiden käytökseen vaikuttaa, niin omaansa voi aina. Eihän kukaan voi yksin tapella. Mulla on täällä nikki ja mua on monesti haukuttu, mutta en vastaa niihin haukkuihin ja se homma jää siihen samantien. Onko se muka jotenkin "noloa" jos ei anna takaisin? Musta se vaan osoittaa kypsyyttä ja se toinen tekee itsestään naurettavan jos vaan jatkaa yksin tapellua ja v*ttuilua. Jos tuntuu siltä, että ei voi enää itseään hillitä, on hyvä poistua hetkeksi. Kyllä, itseään ja etenkin lapsiaan, saa ja pitää puolustaa, mutta senkin voi tehdä niin monella eri tavalla.

Mä oon kans ihmetellyt tuota "muistitko ottaa sun lääkkeet" "Sä taidat olla vähän tyhmä" kommentteja... Kun kuitenkin yleensä kyse on vaan mielipide-eroista... Täällä niitä harrastaa monetkin mustat(kin) nikit, ja se kyllä kertoo mun mielestä aika paljon siitä, ettei oo kykenevä asialliseen keskusteluun...

Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Asiaa kirjoitat.

MUTTA:
Kaikilla on niitä huonoja ja hyviä päiviä.Mielisairaudet vaikuttaa jonkun verran käyttäytymiseen.
Ja sitä ei taas tiedä kellä sitä on.

Niimpä. Itse voi olla asiallinen, silti aina löytyy heitä jotka hyökkivät asiasta kun asiasta.

Yhteistyössä