kiinni jäi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kananen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kananen

Vieras
Just hokasin että yks mun tuttu paltailee täällä kahdella nikillä samaan aikaan. Ilkeetä. Ja nyt se on taas vissiin tehny uuden rohviilin itelleen kun ei muka oo kirjotellu viikkoon ja joka päivä se täällä kuiteskin on. Mut usko pois, sinä kaverini, löydän kyllä sun kaikki nikit! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kananen:
Just hokasin että yks mun tuttu paltailee täällä kahdella nikillä samaan aikaan. Ilkeetä. Ja nyt se on taas vissiin tehny uuden rohviilin itelleen kun ei muka oo kirjotellu viikkoon ja joka päivä se täällä kuiteskin on. Mut usko pois, sinä kaverini, löydän kyllä sun kaikki nikit! :)

Olet ihana ystäväiseni =) Tehtävä on vaikea sillä minulla on menossa jo ainakin kymmenes nicci

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Miten tunnistat henkilön juuri oikeaksi ?

No noi edelliset profiilit on jo paljastanu jotain, ja sit kirjottelun perusteella on voinu kertoa sitten loput. Eli neljästä kolmesta profiilista olen jo 100% varma että kuuluu sille tyypille.

ja hei kamoon, tää on vitsi! tai siis tiiän kyl et tyypil on niit profiilei, mut oikeesti, who cares? Tää on just näitä juttuja millä saa ihmiset liikkeelle, hyvin toimi näköjään taas :) Ootte te höpöjä =D=D=D

Yhteistyössä