Mitkä ammatit teillä on jos nettotulot yhteensä n. 3000€/kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammatit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis yhteensä??

No, itse sihteeri ja mies tehdastyöläinen, netto yhteensä about 3500€/kk ilam nylitöitä tai päivärahoja. Välillä voi nousta yli 5000€/kk jos jaksetaan olla reippaita :D

[QUOTE="aloittaja";27126049]kannattaako tuollaisia duuneja tehdä jos tulot ovat noin vähän?[/QUOTE]

Siis miksi ihmeessä ei kannattaisi? Minä rakastan työtäni enkä vaihtaisi sitä suurempi palkkaiseen, jos työn kuva muuttuisi vähemmän mukavaksi. Samoin mies tykkää kovasti työstään ja raha riittää meiööe ihan mukavasti :)

[QUOTE="aloittaja";27126049]kannattaako tuollaisia duuneja tehdä jos tulot ovat noin vähän?[/QUOTE]

Meillä on kummallakin todella leppoisat työpaikat, jossa on paljon vapaa-aikaa ja liksa juoksee. Niin miksi ei?

Mä teen täyspäivästä työtä luovalla alalla ja mies tekee hanttihommia osapäiväisenä sekä taidetta lopun ajan. Omakotitalo maalla, luontoa ja eläimiä, aikaa lasten kanssa, ei liikaa stressiä. Ja rahaakin jää joka kuukausi pahan päivän varalle. Kyllä mielestäni kannattaa :)

[QUOTE="vieras";27126069]Miten vähän labrahoitaja tienaa?[/QUOTE]

Kaikkien ikälisien kanssa bruttopalkka on meillä n. 2400€. Kyseessä on päivätyö eli päälle ei tule mitään ilta- tai viikonloppulisiä.

Mä tykkään työstäni ja toisaalta jonkun nämäkin työt on tehtävä. Ja mitä tulee tuohon lapsikysymykseen, niin meillä on yksi lapsi.

Yhteistyössä