M
Mari
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Periaatteessa olet oikeassa, mutta kirjoituksestasi välittyy rivien välistä tietynlainen asenne lapsipuolta kohtaan. Ikävää, teille molemmille, ja miehellsi. Olen seurannut läheltä näitä uusperhekuvioita, eikä kyllä käy kateeksi. Veri on vettä sakeampaa, mutta sinä olet aikuinen ja jos et pysty hyväksymään tyttöä, niin sinun täytyy hankkia teille kaikille jotain ulkopuolista konsultaatiota.
Olenko sanonut ettenkö hyväksyisi tyttöä? Hän on minulle rakas, kuin oma lapsi. Ja minulle on tärkeää että hän saa hyvät eväät elämään, osaa huomioida muita mutta kuitenkin niin ettei jää itse jalkoihin.
mutta koska hän käy täällä harvakseltaan nykyään, näkee helposti mihin suuntaan kehitys on mennyt. Siksi kysyinkin ihan asiallisesti että minkälaisia muilla ruukaa ekaluokkalaiset olla?
En tiedä miksi ei käy, mutta en juuri ihmettele![]()
koska oli eskarissa. Siksi ei käy. Koska kukaan ei suostunut ottamaan kuuleviin korviinsa sitä että täälläkin on koulu ja eskaria olisi voinut käydä täällä. Puhumattakaan siitä että se ei ole edes pakollista...
tyttö kaipaa isäänsä ja ihmettelee itsekin miksei saa käydä täällä kuin tosi harvoin.
Jos tekstisi perusteella olisit lapseni äitipuoli, tekisin kyllä kaikkeni ettei lapsi tulisikaan. Et kuulosta välittävältä vaan arvostelevalta äitipuolelta. Ja kirjoituksen perusteella en usko, että oikeasti välität lapsesta. Siitä paistaa niin suuri inho tms. lasta/lapsen äitiä kohtaan.