bobobo boing boing bobo boing
booobs
booobs
ei kun mua vaan...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318630:muistanko mä oikein että pitikö mun vongata kaikkia näissä kuvaketjuissa ?
Ei kun yv:llä ja niin, et sit niin että me vihjaillaan jälkikäteen, että päättömän kans on sutinaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318630:muistanko mä oikein että pitikö mun vongata kaikkia näissä kuvaketjuissa ?
kelpaa sekin. paljonka löytyy ikää?!?Sen verran vanha ruppana, että aika hiljaista on tuon "boing boing"- äänen kanssa. Liivit pois ja ääni on vähän niinkuin "fläts" tai "flatam".
Veikkaan että liian vanha sulle .Alkuperäinen kirjoittaja fläts fläts flatam;30318706:kelpaa sekin. paljonka löytyy ikää?!?
jos alle 50 niin se on ihan hyvä!!Veikkaan että liian vanha sulle .
en minä mutta nuo muut on |OTarinahan ei kerro oletko vongannut, mutta spekulaatiot asiasta on kyllä melkoiset ja palstan kanta on, että ehdottomasti ehkä olet joskus vongannut.
ehei, kohta me jaetaan ne kaikki täällä. Saavat sitten tuoreet palstailijat lukea. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318742:en minä mutta nuo muut on |O
Sitten mä olen ihan hyvä .Alkuperäinen kirjoittaja fläts fläts flatam;30318730:jos alle 50 niin se on ihan hyvä!!
Nimenomaan. Näkisitpä livenäMieluummin pysyn seinäruusuna, kaikki muut on niin kauniita ja seksyjä täällä kuvissa
hyyyvä tyttö! meen nukkuu, tuu moikkaa mua yöllä!! hyvää yötäSitten mä olen ihan hyvä .
Mä en oo!!!!! |OSiis jokainenhan meistä on saanut päättömältä sellaisen vonkaus yv.n. :heart:
jes!!Joo, tuun sun uniin flätsäyttämään
Pitäsköhän läväyttää kuva ku oon parin prommillen kännissä :xmas:Mieluummin pysyn seinäruusuna, kaikki muut on niin kauniita ja seksyjä täällä kuvissa
Oot kyl nätti.:heart:
Miten sä olet saanut kuvankaappauksen vierasmiehen (vai mikä se nyt olikaan?) näytöltä ?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
Aika paljon palstamammojen vonkausviestejä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
No onko ihme kun on kyseessä "the one and only" päätön :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön kyntömies;30318883:Aika paljon palstamammojen vonkausviestejä.