muistanko mä oikein että pitikö mun vongata kaikkia näissä kuvaketjuissa ?

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318630:muistanko mä oikein että pitikö mun vongata kaikkia näissä kuvaketjuissa ?
![]()
Sen verran vanha ruppana, että aika hiljaista on tuon "boing boing"- äänen kanssa. Liivit pois ja ääni on vähän niinkuin "fläts" tai "flatam".
Alkuperäinen kirjoittaja fläts fläts flatam;30318706:kelpaa sekin. paljonka löytyy ikää?!?![]()
Veikkaan että liian vanha sulle.
Tarinahan ei kerro oletko vongannut, mutta spekulaatiot asiasta on kyllä melkoiset ja palstan kanta on, että ehdottomasti ehkä olet joskus vongannut.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318742:en minä mutta nuo muut on |O
Alkuperäinen kirjoittaja fläts fläts flatam;30318730:jos alle 50 niin se on ihan hyvä!!
Mieluummin pysyn seinäruusuna, kaikki muut on niin kauniita ja seksyjä täällä kuvissa
Sitten mä olen ihan hyvä.
Siis jokainenhan meistä on saanut päättömältä sellaisen vonkaus yv.n. :heart:
Mieluummin pysyn seinäruusuna, kaikki muut on niin kauniita ja seksyjä täällä kuvissa
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön kyntömies;30318883:Aika paljon palstamammojen vonkausviestejä.![]()
Jäbä ei osaa käyttää print screeniä xxddAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
![]()