Mites olis se perinteinen perjantain kuvaketju...

Se on mun miehen antama lempinimi esikoiselle. Vääntynyt hänen etunimestään monen mutkan kautta ja päätynyt tuohon Turkilmakseen (tosin tuo lempinimi on jäänyt matkan varrella pois käytöstä uusien tieltä). Turkilmas on kaiketi joku jalkapalloilija tai jotain...
Ok. Mä pidin sua joskus palstailuni alkuaikoina turkkilaisena. :D Mutta en edes jaksanut koskaan tarkistaa että onko "turkkilainen"=Turkilmas turkiksi. Kai se joku "ötzgär mögyezyr" on...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
tuli mieleen vaan . että mieles tekis laittaa oma kuvas tänne mut emmit sitä :)
Sitä en laita koska kirjoittelen aika henkilökohtaisesti tai rajusti täällä välillä. Vaikka toisaalta mä luulen että mut tunnistetaan täällä...mut kuvaa ei silti heru.
Ensin pitäisi opiskella photoshopin täydellinen käyttö. :ashamed:

Pitäisi muuten joskus vaihtaa tuo avatar, en ole yhtään tuon näköinen...
 
9mn
Sitä en laita koska kirjoittelen aika henkilökohtaisesti tai rajusti täällä välillä. Vaikka toisaalta mä luulen että mut tunnistetaan täällä...mut kuvaa ei silti heru.
Ensin pitäisi opiskella photoshopin täydellinen käyttö. :ashamed:

Pitäisi muuten joskus vaihtaa tuo avatar, en ole yhtään tuon näköinen...
teki sen kans aikonaa siin edellises kuva hommas . Täysin omana itsenä :) palkintona oli täydelinen rauha sydämmeen tässä november rain kuukaudes ..

Elä oo nolona jotkut idiootit mollaa mut sellanen luo sitä hyvää sisua kun pitää asiat hyvinä ja vastaa hyvänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä