Mites olis se perinteinen perjantain kuvaketju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
etkö se ookkaan sinä jolla on miehen kanssa tatskoja paljon ja tarhantädit kummeksuu teitä? joku samantapanen nikki sitten? kun mä oon aina miettinytkin että on kyllä tosi vaikee kuvitella sulla hirveen paljon tatskoja! kukahan se sitten oli... sori :D

No on mulla, kunhan "perseilin" :) mutta ne on kyllä niin hurjan rumia, että pysyvät kamerasta poissa..

Vieras ihmetteli sukujuuria :). Ne on isän puolelta Venäjältä. Mua on ihan aina luultu ulkomaalaiseksi, enimmäkseen italialaiseksi, mutta monen muun maalaiseksi myös.

Pari vuotta sitten juhannuksena joku känninen sikaniska tuli sanomaan mulle, että "Suomi suomalaisille" :D.

Daisarit on kaiketi äidiltä peritty. Samanlainen Hinkki-Irma on sekin aina ollut. Poskipäät taitaa tulla isältäni ja vinosta hymystä en osaa sanoa :).

• Tykkää
Reactions: Echo ja päätön
13520852.t.jpg
[/url][/IMG]

Osasinko?
No nyt?

Ei hitto.
Olen lukenut nimimerkkisi aina Turki-limas, ja mielikuva nimen perusteella on ollut melko erilainen kuin mitä näytät olevan :)
Nyt vasta luin oikein...

[QUOTE="...";30320378]Ei hitto.
Olen lukenut nimimerkkisi aina Turki-limas, ja mielikuva nimen perusteella on ollut melko erilainen kuin mitä näytät olevan :)
Nyt vasta luin oikein...[/QUOTE]

Mun nikistä on muuten sen miljoona variaatiota :D. Mun henk.koht. lemppari on turtlemask :).

Yhteistyössä