et voi
Huoh itsellesi. Älä laita kuvia, jos ne pitää poistaa.Huoh taas. Ei siis tietenkään toisten viestejä poistella vaan sen lataamani kuvan, jos joku on sitä viestissään lainannut.
Huoh itsellesi. Älä laita kuvia, jos ne pitää poistaa.Huoh taas. Ei siis tietenkään toisten viestejä poistella vaan sen lataamani kuvan, jos joku on sitä viestissään lainannut.
ja mikähä vittu sun ongelma on?!? jätä minnis rauhaan HETI, ääliö.Toisten viestejä poistella. Otitko jo opiksesi?
No on mulla, kunhan "perseilin" mutta ne on kyllä niin hurjan rumia, että pysyvät kamerasta poissa..etkö se ookkaan sinä jolla on miehen kanssa tatskoja paljon ja tarhantädit kummeksuu teitä? joku samantapanen nikki sitten? kun mä oon aina miettinytkin että on kyllä tosi vaikee kuvitella sulla hirveen paljon tatskoja! kukahan se sitten oli... sori
aijaa noh, joskus repäset ja vilautat meilleNo on mulla, kunhan "perseilin" mutta ne on kyllä niin hurjan rumia, että pysyvät kamerasta poissa..
Minniksellä se on.ja mikähä vittu sun ongelma on?!? jätä minnis rauhaan HETI, ääliö.
ja sulla on selkeesti ongelma tän minniksen "ongelman" kanssa. pidä turpas kii jos ei muka ongelmaa oo.Minniksellä se on.
Kiitos mutta ei mua enää näillä kymmenillä hetkauta mitkään puskista huutelijat/arvostelijatja mikähä vittu sun ongelma on?!? jätä minnis rauhaan HETI, ääliö.
Sori, mä en ole mikään esine.
Ja taas päätön tappelee.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30319215:en edes tiedä mikä se on, eikä kauheesti kiinnostakkaan.
mitäs sä osaat muuta kun kirjottaa kulli ja pari muuta sanaa.
Eikäkö mä olen se legendaarinen BlumeMinni-hiiri on entinen Marilii
Blumea sinusta ei saa tekemälläkään. Että sinä menisit patologista? No, ei nyt sentään.Eikäkö mä olen se legendaarinen Blume
Mariliitä en muista, mutta mitäs kuohuntaa se sai palstalla aikaan?
No en tosiaankaan voi/halua nähdä kuolleen ihmisen sisuskaluja - anteeksi vaan patologit.Blumea sinusta ei saa tekemälläkään. Että sinä menisit patologista? No, ei nyt sentään.
Marilii voit kyllä olla.
Miksi sulla on samoja kuvia joita Marilii tänne postaili? Kaksossisko ja sama mies teillä?Eikäkö mä olen se legendaarinen Blume
Mariliitä en muista, mutta mitäs kuohuntaa se sai palstalla aikaan?
Tuskin Blumekaan oli nähnyt kuolleen ihmisen sisuskaluja. Mutta hän oli sen verran fiksu, että pystyi uskottavasti vedättämään muita palstalaisia.No en tosiaankaan voi/halua nähdä kuolleen ihmisen sisuskaluja - anteeksi vaan patologit.
Kerran olen ollut ruumiinavauksessa opiskeluaikana ja pyörryin. Ei auttanut suuntäydellinen sisuja.
Ei hitto.[/url][/IMG]
Osasinko?
No nyt?
Mitä sun nikki tarkoittaa?Mun nikistä on muuten sen miljoona variaatiota . Mun henk.koht. lemppari on turtlemask .
Sinä selvästi kaunistut vanhetessasi, ja pitkät hiukset sopivat sinulle ehdottomasti paremmin kuin lyhyemmät.
:-OOn jo lauantai, mutta..
[/url][/IMG]