patongi
Onko tuo joku amerikkalainen?
Onko tuo joku amerikkalainen?
Jäbä ei osaa käyttää print screeniä xxddAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30318831:mulla on todisteita niistä muitten viesteistä. tuosta kun aletaan availeen niin alkaa hymyt hyytymään.
Suomalainen Amerikassa.Onko tuo joku amerikkalainen?
Lämmin ja rauhallinen katse hymyilevät silmät jopa rakkaudellinen katse. Peukku ylös.[/url][/IMG]
Osasinko?
No nyt?
en edes tiedä mikä se on, eikä kauheesti kiinnostakkaan.Jäbä ei osaa käyttää print screeniä xxdd
Mitäs jos imisit sitä kullia?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30319215:en edes tiedä mikä se on, eikä kauheesti kiinnostakkaan.
mitäs sä osaat muuta kun kirjottaa kulli ja pari muuta sanaa.
mitä jos kokeilisit ite kun ei kuulu mun harrastuksiin.Mitäs jos imisit sitä kullia?
Ja sinä olet viimeeksi pillua nähnyt kun äitisi sinut synnytti. Nimimerkkisi kuvaa hyvin sinua; jos ei ole päätä, on paha niitä aivojakaan yrittää etsiä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30319241:mitä jos kokeilisit ite kun ei kuulu mun harrastuksiin.
ai nii, sä et olekkaan munaa nähny kun kennossa.
kananmunia ei sitte lasketa.
ei siitä ihan niin kauaa ole.Ja sinä olet viimeeksi pillua nähnyt kun äitisi sinut synnytti. Nimimerkkisi kuvaa hyvin sinua; jos ei ole päätä, on paha niitä aivojakaan yrittää etsiä.
Minäkään en koskisi sinuun edes viiden metrin seipäällä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30319267:ei siitä ihan niin kauaa ole.
sitäpaitsi jos se sun olis ainoa tarjolla oleva niin jättäsin väliin kokonaan.
xxxxxxxxxtiellä kiehuu.Minäkään en koskisi sinuun edes viiden metrin seipäällä.
näitä
turpa kii homo. etkö oo tajunnu että tepa on vitun ylivoimasesti yks palstan fiksuimmista tyypeistä? niin no, mitenhän tollane idiootti sitä tajuais...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30319215:en edes tiedä mikä se on, eikä kauheesti kiinnostakkaan.
mitäs sä osaat muuta kun kirjottaa kulli ja pari muuta sanaa.
sun pitäis kyllä joskus laittaa kuvaa missä ne sun tatskat näkyis!On jo lauantai, mutta..
[/url][/IMG]
Mitkä tatskat?sun pitäis kyllä joskus laittaa kuvaa missä ne sun tatskat näkyis!
Ok. Poistin viestin ja siksi kirjoitinkin "hetkeksi", että kukaan ei lainaisi kuvaa, jotta sen voi poistaa. Kyllä se varmasti onnistuu muidenkin viesteistä, mutta en vaan osaa.näitä
Toisten viestejä poistella. Otitko jo opiksesi?Ok. Poistin viestin ja siksi kirjoitinkin "hetkeksi", että kukaan ei lainaisi kuvaa, jotta sen voi poistaa. Kyllä se varmasti onnistuu muidenkin viesteistä, mutta en vaan osaa.
etkö se ookkaan sinä jolla on miehen kanssa tatskoja paljon ja tarhantädit kummeksuu teitä? joku samantapanen nikki sitten? kun mä oon aina miettinytkin että on kyllä tosi vaikee kuvitella sulla hirveen paljon tatskoja! kukahan se sitten oli... soriMitkä tatskat?
Huoh taas. Ei siis tietenkään toisten viestejä poistella vaan sen lataamani kuvan, jos joku on sitä viestissään lainannut.Toisten viestejä poistella. Otitko jo opiksesi?
Etkai vaan missannut eilisiltaa palstalla? Noilla oli joku joukkohyökkäys tänne - ei täällä muuta ollutkaan kuin noiden mustien viestejä. Kyllä jäi harmaat ulkopuolisiksi, kun noilla oli niin hauskaa keskenään. Villiä oli meno.Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;30319433:Miten täällä on näin paljon "vanhoja" palstalaisia. Siis ei iällisesti, vaan ajallisesti palstalla pyörineitä ja kadonneiksi oletettuja Kivaa, kivaa, kivaa!