Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja emmy:
ap ois kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta, lakatkaa toi meikkivoiteiden lättääminen ni saa huokoset hengittää ja luonnollinen kauneus on aina parasta..
pintelin on kaunis mut tukka on kamala, luonnollinen väri niin olis hyvä... noi shokkivärit on ihan kauheita ja epäaitoja.
Ei ole meikkivoidetta ap:lla kuvassa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy:
ap ois kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta, lakatkaa toi meikkivoiteiden lättääminen ni saa huokoset hengittää ja luonnollinen kauneus on aina parasta..
pintelin on kaunis mut tukka on kamala, luonnollinen väri niin olis hyvä... noi shokkivärit on ihan kauheita ja epäaitoja.
Ei ole meikkivoidetta ap:lla kuvassa.. :)
tämmöstä se sit on, ketään ei voi aina miellyttää....sitten kun on luonnollinen niin sekään ei ole hyvä. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy:
ap ois kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta, lakatkaa toi meikkivoiteiden lättääminen ni saa huokoset hengittää ja luonnollinen kauneus on aina parasta..
pintelin on kaunis mut tukka on kamala, luonnollinen väri niin olis hyvä... noi shokkivärit on ihan kauheita ja epäaitoja.
Ei ole meikkivoidetta ap:lla kuvassa.. :)
tämmöstä se sit on, ketään ei voi aina miellyttää....sitten kun on luonnollinen niin sekään ei ole hyvä. :|
Luonnollisuus on niin yliarvostettua!
Mä ainakin tykkään enemmän mun ulkonäöstä kun oon kaikkea muuta kuin luonnollinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy:
ap ois kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta, lakatkaa toi meikkivoiteiden lättääminen ni saa huokoset hengittää ja luonnollinen kauneus on aina parasta..
pintelin on kaunis mut tukka on kamala, luonnollinen väri niin olis hyvä... noi shokkivärit on ihan kauheita ja epäaitoja.
Ei ole meikkivoidetta ap:lla kuvassa.. :)
tämmöstä se sit on, ketään ei voi aina miellyttää....sitten kun on luonnollinen niin sekään ei ole hyvä. :|
Luonnollisuus on niin yliarvostettua!
Mä ainakin tykkään enemmän mun ulkonäöstä kun oon kaikkea muuta kuin luonnollinen :D
No en minäkään luonnontilassa kyllä tuossa ole mutta meikkipohjana on melko tehoton Max Factorin "mineraalimeikki"jauhe joka mun mielestä on just hyvän huomaamaton ei-naamiomainen kesämeikkipohja. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No en minäkään luonnontilassa kyllä tuossa ole mutta meikkipohjana on melko tehoton Max Factorin "mineraalimeikki"jauhe joka mun mielestä on just hyvän huomaamaton ei-naamiomainen kesämeikkipohja. :)
No mulla on aina paksut rajaukset, värilliset piilarit ja tekoripset :D
Niin joo värjään mun tukkaa 7 astetta tummeks kuin mitä se oikeasti on ja käytän jatkuvalla syötöllä itseruskettavaa :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja että mikä se on:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Tässä eilen taas vanhentunut varhais-keski-ikäisen naisen pärstä. :D


Joo ja on silmäpussit. Unenpuutetta, allerginen lapsi.. :xmas:
Mua kiinnostais edelleen tuo kukka/kasvi/pensas:D
Haa, muistin, atsalea!

http://www.codeman.fi/photo/oranssi_atsalea.jpg
 
IhanaValo
Nättejä naisia tääl ja yks ihan miehen näköinenkin =)

Miunki pitäis jotain kesämuutosta keksiä, mut toisaalta haluisin välillä kasvattaa..hankalaa :/

Mammalii(?) Voi kun miunkin hiukset taipuis noin tasasesti, ja eri suuntiin..latvat tuppaa kääntymään samaan suuntaan niin aina sais olla toista puolta kääntämässä. Olipa selkeesti selitetty... :D
 

Yhteistyössä