Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

IceRoyalin kulmat on mun mielestä malliltaan kauniit mutta ne tulee ehkä liian pitkälle sivulle, ikäänkuin sulkien ilmeen. Eipä sillä, melkoisen vetävän näköinen mimmi on kyllä ihan noinkin pidemmillä kulmakarvoilla ja hiussien väri käy buenosti! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hdshs:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Tässon mun kesätyyli 1.5.2008...
Onko sulla vielä sama tyyli? Sori mut mulle tuli tuosta mieleen joku myymälävaras pikkunisti :D
:LOL: ei oo, lasit löytyy vielä, mutta noi vaattet ei mahdu enää päälle hyvin :ashamed: ja normaalisti en pidä huiveja päässä kun ei ne sovi mulle omasta mielestäni.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja hdshs:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Tässon mun kesätyyli 1.5.2008...
Onko sulla vielä sama tyyli? Sori mut mulle tuli tuosta mieleen joku myymälävaras pikkunisti :D
:LOL: ei oo, lasit löytyy vielä, mutta noi vaattet ei mahdu enää päälle hyvin :ashamed: ja normaalisti en pidä huiveja päässä kun ei ne sovi mulle omasta mielestäni.
Mulle taas tuli mieleen Putouksen Jone Riksusta. Ime parsaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja akat:
:D kulmakarvoista sitten räävitään kun ei hiuksia pystynytkään haukkumaan.meinaan ice-royalia
Toivottavasti mun sanoja ei oteta rääppimisenä, halusin ainoastaan ilmaista että mun mielestä kulmakarvojen mallissa ei tod ole vikaa ja jos mulla olis noin kiva kuontalo, niin pitäisin sen! :attn:
 
sagada
Alkuperäinen kirjoittaja akat:
:D kulmakarvoista sitten räävitään kun ei hiuksia pystynytkään haukkumaan.meinaan ice-royalia
Öh, mä ainakin sanoin viestissäni, et ei MUN MIELESTÄ sovi väri kulmiin mutta hiukset on kauniit. Onko se rääpimistä, vai mitä viestiä tarkoitit :/ ja mä ainakin oisin iloinen, että mulle kerrottais asiallisesti jos jonkun mielestä jokin ois ns. hassusti minussa, vaikkapa juuri nuo kulmat ois hassusti muotoiltu, että sen vois sitten korjata jos kommentin myötä huomais itse saman, sitä kun tottuu niin naamaansa vuosien myötä ettei edes huomaa vaikka se oliskin ihan oudon näköinen :D joo en osaa selittää enää, rupee olla vähän väsy.
 
emmy
ap ois kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta, lakatkaa toi meikkivoiteiden lättääminen ni saa huokoset hengittää ja luonnollinen kauneus on aina parasta..
pintelin on kaunis mut tukka on kamala, luonnollinen väri niin olis hyvä... noi shokkivärit on ihan kauheita ja epäaitoja.
 

Yhteistyössä