Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Mun piti tehdä kans jossain vaiheessa sama operaatio, tukka pois ja kaljuna hetken...mutta mutta, en sitten kyennyt kun epäilen että mun takaraivon muoto niin ruma...nyt siis taas pitkä tukka ja en enää haaveile kaljusta, mutta kiva kun joku uskaltaa
=)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä laitoin profiiliin kesänaaman. :) Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Sinä oot aina niin nätti.
Ihan sama vaikka nappaisit kuvan possujen kuralätäkössä..
Mun piti tehdä photoshopilla ittestäni semmonen kuva, missä mulla on oikein ruskee naama, ku piti laittaa kesäkuva, mutta en mä sitten viittinytkään. :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä laitoin profiiliin kesänaaman. :) Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Raikas ja kaunis kuva! Ootko ollu jossain muotinäytöksessä?
En kun mä oon alottanut vuosi sitten vatsatanssin. Kivaa kun tälläset alottelijatkin saa mennä näytöksiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä laitoin profiiliin kesänaaman. :) Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Raikas ja kaunis kuva! Ootko ollu jossain muotinäytöksessä?
En kun mä oon alottanut vuosi sitten vatsatanssin. Kivaa kun tälläset alottelijatkin saa mennä näytöksiin.
Ahaa.. Oot kyllä yksi niistä ihmisistä joista ei ikinä uskois, että olet jo äiti ja saanut lapsia.. Olet niin nuorekaskin, että varmaan moni luulee sua sun lasten isosiskoks. Luonnonoikku, kateeks käy. Ja tämä ei oo pahalla sanottu :)
 

Yhteistyössä