No mutta!! Mehän odotellaan ja pidetään ketju ylhäällä, kunnes pääset kotia B)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No miehän tietty mielelläni tunkisin pärstäni tähän, mutta en ole nyt kotona joten tällä koneella ei ole kuvia :kieh:
No mutta!! Mehän odotellaan ja pidetään ketju ylhäällä, kunnes pääset kotia B)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No miehän tietty mielelläni tunkisin pärstäni tähän, mutta en ole nyt kotona joten tällä koneella ei ole kuvia :kieh:
Hah, eipäs tarttekaan... Otin LillaSysterin kameralla kuvanAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:No mutta!! Mehän odotellaan ja pidetään ketju ylhäällä, kunnes pääset kotia B)
Melko persoonallinen olet B)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
näin onAlkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Kaunis retro luonnonlapsi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Siis mistä sie arvasit että meinaan lyhentääAlkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Melko persoonallinen olet B)
Mutta tuolle sun tukallesi vois tehdä jotain - vaikka lyhentää kivaan malliin ja ottaa raitoja :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sinä oot aina niin nätti.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Gilette vibrance??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis mistä sie arvasit että meinaan lyhentääAlkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Melko persoonallinen olet B)
Mutta tuolle sun tukallesi vois tehdä jotain - vaikka lyhentää kivaan malliin ja ottaa raitoja :saint:
Eilen kävin ostaa itelleni kunnon höylän
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Siis mistä sie arvasit että meinaan lyhentääAlkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Melko persoonallinen olet B)
Eilen kävin ostaa itelleni kunnon höylän
Mun piti tehdä photoshopilla ittestäni semmonen kuva, missä mulla on oikein ruskee naama, ku piti laittaa kesäkuva, mutta en mä sitten viittinytkään.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Sinä oot aina niin nätti.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Ihan sama vaikka nappaisit kuvan possujen kuralätäkössä..
:heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Raikas ja kaunis kuva! Ootko ollu jossain muotinäytöksessä?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
En kun mä oon alottanut vuosi sitten vatsatanssin. Kivaa kun tälläset alottelijatkin saa mennä näytöksiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raikas ja kaunis kuva! Ootko ollu jossain muotinäytöksessä?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
Ahaa.. Oot kyllä yksi niistä ihmisistä joista ei ikinä uskois, että olet jo äiti ja saanut lapsia.. Olet niin nuorekaskin, että varmaan moni luulee sua sun lasten isosiskoks. Luonnonoikku, kateeks käy. Ja tämä ei oo pahalla sanottuAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:En kun mä oon alottanut vuosi sitten vatsatanssin. Kivaa kun tälläset alottelijatkin saa mennä näytöksiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raikas ja kaunis kuva! Ootko ollu jossain muotinäytöksessä?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä laitoin profiiliin kesänaaman. Tai se on oikeesti näytösnaama, sen takia on kauheesti meikkiä.
mitäs mun tukalle tarvis tehä? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
lennokas töyhtöAlkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:profiilissahan tuo... :wave:
Ei kai sun tukalle mitään saa tehdä! Se on makee. Ellet halua sitä värjäillä.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mitäs mun tykalle tarvis tehä? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
toi oli mun vappulookAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:lennokas töyhtöAlkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:profiilissahan tuo... :wave:
Eipä tälle ees paljoo oikeesti pysty tekee.... väriäkin menis vaivaiset 3purkkii :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei kai sun tukalle mitään saa tehdä! Se on makee. Ellet halua sitä värjäillä.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mitäs mun tykalle tarvis tehä? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Ota tuo rengas alahuulesta pois. Siitähän valuu maito juodessa rinnuksille .Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mitäs mun tukalle tarvis tehä? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli: