Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en olekaan hetkeen teitä kiusannu pärställäni...
Edelleen kaikki avaa omalla vastuullaan, en korvaa traumojen aiheuttamia lekurikäyntejä, en rikkoutuneita näyttöjä jne.
K-18
http://www.aijaa.com/v.php?i=6300350.jpg
:LOL: miksi ihmeessä isonnat silmiäsi noin, näytät pelottavalta mulkoilijalta :D

nätti kyllä muuten jos olisit normaalisti :)
mitään pelottavan näköinen ole, vaan yllättyneen näköinen, ja nätti kuin mikä :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en olekaan hetkeen teitä kiusannu pärställäni...
Edelleen kaikki avaa omalla vastuullaan, en korvaa traumojen aiheuttamia lekurikäyntejä, en rikkoutuneita näyttöjä jne.
K-18
http://www.aijaa.com/v.php?i=6300350.jpg
:LOL: miksi ihmeessä isonnat silmiäsi noin, näytät pelottavalta mulkoilijalta :D

nätti kyllä muuten jos olisit normaalisti :)
mitään pelottavan näköinen ole, vaan yllättyneen näköinen, ja nätti kuin mikä :)
Pirteä! Ja ihana suu.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja mutru:
mun 1,5v poika kyselee koko ajan "KUKA" kun yhessä katotaan näitä kuvia. :D Mitäs mä vastaan sille? Täti? :D
Meillä kans lapset kyselee jos sattuvat tähän, että kuka tuo on? :D Mie oon ihan vaan tädeiks sanonu, anteeks vaan kaikille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanat pusuhuulet:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
no jos nyt sitten... noissa mun hiuksissa ei kyllä ole just nyt mitään katseltavaa :p
Mä laittasin ton mustaks ja olkapäille + otsis

Vähä sellasta japani/kiina tyyliä?
Ei en mä mustaa ikinä, enkä otsista! Mä olen itse ajatellut tummanruskeaa, ja sellainen kevenevä malli, että ylhäältä vähän paksumpi ja harvenee alespäin tultaessa.

Tässä viime kesältä 09 vähän kehno kuva


Ja sitä edeltävältä kesältä 08
nukkemaisen söötti
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No en minäkään luonnontilassa kyllä tuossa ole mutta meikkipohjana on melko tehoton Max Factorin "mineraalimeikki"jauhe joka mun mielestä on just hyvän huomaamaton ei-naamiomainen kesämeikkipohja. :)
No mulla on aina paksut rajaukset, värilliset piilarit ja tekoripset :D
Niin joo värjään mun tukkaa 7 astetta tummeks kuin mitä se oikeasti on ja käytän jatkuvalla syötöllä itseruskettavaa :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en olekaan hetkeen teitä kiusannu pärställäni...
Edelleen kaikki avaa omalla vastuullaan, en korvaa traumojen aiheuttamia lekurikäyntejä, en rikkoutuneita näyttöjä jne.
K-18
http://www.aijaa.com/v.php?i=6300350.jpg
:LOL: miksi ihmeessä isonnat silmiäsi noin, näytät pelottavalta mulkoilijalta :D

nätti kyllä muuten jos olisit normaalisti :)
mitään pelottavan näköinen ole, vaan yllättyneen näköinen, ja nätti kuin mikä :)
Pirteä! Ja ihana suu.
Ohoh.
Kiitos kiitos.
(erimieltä siltikin taidan edelleen olla)
 

Yhteistyössä