Aina ei voi voittaa, ei edes joka kertaAlkuperäinen kirjoittaja haloo:Sä ainakin olet kauhee tuoossa kuvassasi.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kertaAlkuperäinen kirjoittaja haloo:Sä ainakin olet kauhee tuoossa kuvassasi.
Tulihan se mieleen eli Mel Gibson.Katsokaa vaikka on paljon samaa näköäAlkuperäinen kirjoittaja siis:iceroyal näyttää vähän yhdeltä tunnetulta miesnäyttelijältä ja mä en saa sitä nimeä mieleeni nyt!?
Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
Monia värejä sitä on tullutkin kokeiltua shokkivärejä lukuunottamatta. Tämä nykyinen on tähän astisista tuntunut omimmalta. Seuraavaksi ajattelin kyllä ehkä vetää jotain tumman- tai suklaanruskeaa väriä.Alkuperäinen kirjoittaja siis:lode on muikea väri sopii mainiosti!
ehkä äites puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kyl juu, 35.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ruusa, oletko sä noin vanha
oon pitäny nuorena
M? S? T?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ehkä äites puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
Paha ehdottaa mitään tuohon naamaan.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Omankin naaman profiiliin länttäsin, saapi ehdotella uusia hiuksia tms.
Etuhiukset on ylikasvaneet ja semmoset vinot.
???? siis kaukainen sellainen ja ehkä on pyöritty nuoruudessa samoissa piireissä...ootko ollut aijemmin naimisissa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:M? S? T?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ehkä äites puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
Alkuperäinen kirjoittaja ...:oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kyl juu, 35.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ruusa, oletko sä noin vanha
oon pitäny nuorena
En ole ja kyl sit sekotat mut johonkin toiseen tod. näk.Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:???? siis kaukainen sellainen ja ehkä on pyöritty nuoruudessa samoissa piireissä...ootko ollut aijemmin naimisissa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:M? S? T?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ehkä äites puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
No ne taipuu kun föönaa, mut toi ne on takaa kyllä tooosi kurittomat..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mammalii(?) Voi kun miunkin hiukset taipuis noin tasasesti, ja eri suuntiin..latvat tuppaa kääntymään samaan suuntaan niin aina sais olla toista puolta kääntämässä. Olipa selkeesti selitetty...
Kiitos.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:söpö kuin kissanpoikanen
ok, sit muistutit vain luulemaani henkilöäAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:En ole ja kyl sit sekotat mut johonkin toiseen tod. näk.Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:???? siis kaukainen sellainen ja ehkä on pyöritty nuoruudessa samoissa piireissä...ootko ollut aijemmin naimisissa?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:M? S? T?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ehkä äites puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jaahas, kukas sukulainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:ymmärsin ja taisin tunnistaa
Kirjaudu ja nakkaa yv:llä niin kattellaan tarkemmin.
Tästä muuten mun on pakko kysyä et tunnetaanko me?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sussa on kaikki tosi kaunista. Nenä, silmät, suu. hih, ihana olet!Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Kiitos kehuista, pientä ulkonäkökriisiä ollut ilmoilla siitä lähtien kun ajoin kolarin viime marraskuussa ja airbag antoi sellaisen iskun naamaan että nenän selkäluu katkesi 7 osaan ja toisen puolen "luisesta kolmiosta" tuli pientä luumurua.. Näyttää se nyt kuitenkin luutuvan siten että tuskin tarvitsee leikkauksella korjata.. Hetken jo luulin saavani vakuutusyhtiön maksaman julkkisnenän!
Mut sun profiili kuvassa näytät nuoremmalta???Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja ...:oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kyl juu, 35.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ruusa, oletko sä noin vanha
oon pitäny nuorena
Tost on paha ottaa ees nokkiinsa, kun viimeksi pari kuukautta sitten kysyttiin papereita.
Kai se on katsojan silmissä.
Minä voin onneksi pyyhkiä perseeni tuolla sun mielipiteellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta
No on se melkein vuoden vaha kuva.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut sun profiili kuvassa näytät nuoremmalta???Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja ...:oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kyl juu, 35.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ruusa, oletko sä noin vanha
oon pitäny nuorena
Tost on paha ottaa ees nokkiinsa, kun viimeksi pari kuukautta sitten kysyttiin papereita.
Kai se on katsojan silmissä.
Oikee asenne B)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Minä voin onneksi pyyhkiä perseeni tuolla sun mielipiteellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta
Ihan rauhassa, se ei sitä muuta että oot tosi ruma kasvoista, ja kampauskin on kuin sun lapses ois sen saksinu. Sulla ei ole ees makua Ja kuvittelet ittestäs liikoja, palaa maan pinnalle!Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Minä voin onneksi pyyhkiä perseeni tuolla sun mielipiteellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta
Tässä kohtaa piti vissiin pahoittaa mieli. Yhyy.Alkuperäinen kirjoittaja lodesta:Ihan rauhassa, se ei sitä muuta että oot tosi ruma kasvoista, ja kampauskin on kuin sun lapses ois sen saksinu. Sulla ei ole ees makua Ja kuvittelet ittestäs liikoja, palaa maan pinnalle!
räpäräpäräpä, räpättirääAlkuperäinen kirjoittaja Lodesta :En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta