Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

siis
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
iceroyal näyttää vähän yhdeltä tunnetulta miesnäyttelijältä ja mä en saa sitä nimeä mieleeni nyt!? :)
Tulihan se mieleen eli Mel Gibson.Katsokaa vaikka on paljon samaa näköä :)
enkä pahalla tätä tarkoita ny.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
lode on muikea :) väri sopii mainiosti!
Monia värejä sitä on tullutkin kokeiltua shokkivärejä lukuunottamatta. Tämä nykyinen on tähän astisista tuntunut omimmalta. Seuraavaksi ajattelin kyllä ehkä vetää jotain tumman- tai suklaanruskeaa väriä. :)

tunnistinko
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja tunnistinko:
ymmärsin ja taisin tunnistaa
Jaahas, kukas sukulainen olet?
ehkä äites puolelta ;)
M? S? T?
???? siis kaukainen sellainen ja ehkä on pyöritty nuoruudessa samoissa piireissä...ootko ollut aijemmin naimisissa?

ehkä äites puolelta ;)
M? S? T?
???? siis kaukainen sellainen ja ehkä on pyöritty nuoruudessa samoissa piireissä...ootko ollut aijemmin naimisissa?
En ole ja kyl sit sekotat mut johonkin toiseen tod. näk.
Kirjaudu ja nakkaa yv:llä niin kattellaan tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mammalii(?) Voi kun miunkin hiukset taipuis noin tasasesti, ja eri suuntiin..latvat tuppaa kääntymään samaan suuntaan niin aina sais olla toista puolta kääntämässä. Olipa selkeesti selitetty... :D
No ne taipuu kun föönaa, mut toi ne on takaa kyllä tooosi kurittomat..

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
söpö kuin kissanpoikanen :)
Kiitos.. :ashamed:

Mun tekis mieli kyl oikeesti repästä ja leikata ihan lyhkäseks, mutta ko mä oon pitkään jo kasvattanu nii sitte tulee poru.. Kuuma tää on ku mikä, joten jotain teen, josko vaaleeta raitaa laittas joukkoon nii mahtaiskohan olla hyvä..

tunnistinko
ehkä äites puolelta ;)
M? S? T?
En ole ja kyl sit sekotat mut johonkin toiseen tod. näk.
Kirjaudu ja nakkaa yv:llä niin kattellaan tarkemmin.
ok, sit muistutit vain luulemaani henkilöä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Kiitos kehuista, pientä ulkonäkökriisiä ollut ilmoilla siitä lähtien kun ajoin kolarin viime marraskuussa ja airbag antoi sellaisen iskun naamaan että nenän selkäluu katkesi 7 osaan ja toisen puolen "luisesta kolmiosta" tuli pientä luumurua.. Näyttää se nyt kuitenkin luutuvan siten että tuskin tarvitsee leikkauksella korjata.. Hetken jo luulin saavani vakuutusyhtiön maksaman julkkisnenän! :D
Sussa on kaikki tosi kaunista. Nenä, silmät, suu. hih, ihana olet!
Tästä muuten mun on pakko kysyä et tunnetaanko me? :)

...
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ruusa, oletko sä noin vanha :eek:

oon pitäny nuorena :D
Kyl juu, 35. :D
oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...
:D

Tost on paha ottaa ees nokkiinsa, kun viimeksi pari kuukautta sitten kysyttiin papereita.

Kai se on katsojan silmissä.
Mut sun profiili kuvassa näytät nuoremmalta???

Lodesta
En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lodesta :
En tajua. Luuletko sä että ruman saa koristelemalla kauniiksi? Sä aina hehkutat miten ostelet kalliita merkkivaatteita. Oot ottamassa silikonit. Käyt suihkurusketuksessa. Miksi ihmeessä? Kun sun naama on vaan niin ruma, ei nuo sitä muuta :(
Minä voin onneksi pyyhkiä perseeni tuolla sun mielipiteellä. :)

Ruusa, oletko sä noin vanha :eek:

oon pitäny nuorena :D
Kyl juu, 35. :D
oisin kyl veikannu lähemmälti 45 tai 55v. kuvan perusteella, mut 35 :O huh huh...
:D

Tost on paha ottaa ees nokkiinsa, kun viimeksi pari kuukautta sitten kysyttiin papereita.

Kai se on katsojan silmissä.
Mut sun profiili kuvassa näytät nuoremmalta???
No on se melkein vuoden vaha kuva.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Oikee asenne B)

lodesta
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Ihan rauhassa, se ei sitä muuta että oot tosi ruma kasvoista, ja kampauskin on kuin sun lapses ois sen saksinu. Sulla ei ole ees makua :( Ja kuvittelet ittestäs liikoja, palaa maan pinnalle!

räpäräpäräpä, räpättirää

Yhteistyössä