Mites nuo pissaleikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tervehdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin eikä mies edes siihen pissaamiseen pysty vaikka haluaisikin, koska erektion aikana pissapuoli menee kiinni. Kyllä se jää ihan naisen tehtäväksi, jos he siihen pystyvät. Tuota olen itsekin joskus kysynyt pystyykö nainen siihen vai ei. En vaan saanut varmaa vastausta.

Mä en ainakaan pysty pissaamaan kiihottuneena. Vaikka olisi kova hätä, niin kiihottuneisuuden jälkeen joutuu istumaan aika pitkään pytyllä ennen kuin pissa tulee.

Mihin kohtaan toista te pissaleikkejä harrastavat pissaatte? Me joskus exän kanssa kokeiltiin sitäkin,mutta vaan niin että mä pissasin hänen kädelleen. Ei siitä kyllä kumpikaan kiksejä saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Sääntöjenmukaan pitäisi mennä.

harrastetaan pissaleikkejä, molemmat tykkää =)

Pissataan toistemme päälle, hierotaan sitä vartaloon ja huippujuttu todellakin on kun mieheni pissaa emättimeeni. Häneltä se ainakin onnistuu ongelmitta, vaikka seisookin ja samalla tekee työntöjä. Tuntuu mukavalta..

Meillä menee leikit jo niin pitkälle että kasvoille otetaan mielellään myös ja jopa juodaan sitä. Sopivan paljon kun on juonut, se maistuu jopa hyvälle =)=)

Sairasta jonkun mielestä, mutta eiköhän jokaisella ole joku juttu mistä ei ihan kaikille kerrota..

Ihanaa että on muitakin joita pissaaminen kiihottaa! Mun oli niin vaikee alunlakujaan sanoa miehelle että haluan semmosta, ja halut on tässä vuosien varrella kasvanu. Mies on suostunu mukaan kahdesti, mutta nyt on viimeaikoina tuntunu, että kohta on taas aika "hurjastella". Itse masturboin kyllä aika useinkin niin, että pissaan samalla housuihin yms vaikka pesuhuoneen lattialla. Ja siis en osaa selittää miksi tuntuu niin hyvältä, tuntuu vaan

Kyllä ihminen osaa nauttia vaikka mistä.Itse olen hurahtanut korkkareihin,pitsi,silkkialkkareihin.Eihän siinä mitään.Nautitaan olostamme.

Pakko kyllä sanoa, että yök. Vaikka virtsa onkin suurinpiirtein steriiliä, jätän ehdottomasti väliin. Yökyökyök. Ennen suusessiota ihana naiseni on velvoitettu huolelliseen pesuun. Huom kaikki naiset: tippakin virtsaa pilaa hyvän maun!

Moi,
Olen 35v fiksu ja kaikin puolin hyvä mies.
Johtavassa asemassa työelämässä, eronnut, kahden lapsen isä, elämä kaikin puolin okein hyvällä mallilla.
Tuntuu vaikealta myöntää, mutta pissajutut kiinnostaa ja olisi kiva jutella ihan anonyymisti näistä jutuista jonkun kanssa.
Sattuisikohan täältä löytymään naista kenen kanssa vaihtaa ajatuksia ja jutella aiheesta?

Olemme olleet yhdessä jo yli 30 v.Alussa ujostelimme toisiamme,kunnes rohkenimme potalle toistemme nähden.Siitä alkoi estojen purkautuminen välillämme ja kumpikin kertoi toisiltaan salaa istuneen potalla.Vaimolleni se oli helppoa töissä ollessani,mutta itselleni hieman hankalaa, joskus jännääkin. Olihan toimittava hiljaa ja käytävä tyhjentämässä potta heti,Siitä lähtien elämämme helpottui huomattavasti,kun yöllä ei tarvinnut lähteä ulkovessaan,eikä toisiltaan salaa istua potalla.
Aluksi oli hyvinkin kiihottavaa nähdä toisensa istuvan potalla,ja hyvin pian aloimme kokeilla pissaleikkiä sängyssäkin.Muovi vain alle ja sen päälle vaippa,ja lystiä oli, ja on vieläkin.
Ainakin itsestäni on yksi suurimpia nautintoja,kun on ollut vaikkapa kopittomalla traktorilla lumitöissä ja kun kotiin tultuaan pääsee vuoteeseen ja vaimon lämmin pissa tuntuu alapään iholla.
Hyvinkin pian siitä tuli meille niin normaali asia,että ostimme vaippoja ihan pissaleikkiä varten silloinkin kun lapset eivät niitä enää tarvinneet.
Mitä pahaa asiassa on,jos sitä yhteisesti halutaan.Varmaankin paljon yleisempää,kuin luullaan.

Voin sanoa kokemuksesta, että tiedän naisen voivan ihan hyvin samalla pissata, kun ottaa emättimeensä pippeliä. Kyseessä on kuitenkin kaksi eri reikää, vaikka sijaitsevatkin niin samalla alueella siellä naisen lanteissa. Naisen pitää vaan rentoutua pissatessaan ja miehen on oltava paikallansa siellä sisällä pimpassa vaikka kuinka kiihottaisi. Oman naiseni kanssa asia onnistuu parhaiten juuri näin. Vielä pissaleikeistä... Aina välillä mennään suihkuun varta vasten näitä leikkejä varten. Usein hän pissaa vatsalleni, mutta myös kaluni päälle tai rinnalle. On sattunut niin, että hän on pyytänyt minua menemään polvilleen eteensä, silittänyt minun hiuksiani ja samalla lorottanut naamalleni. Olen myös juonut naiseni pissaa, mutta hävennyt sitä jälkeenpäin. On tuntunut aika pervolta ja samalla nöyrältä, kun hän katselee minua siinä alapuolellaan heti sen jälkeen. En tiedä, mitä muut tästä ajattelevat. Kyseessä on kuitenkin vakituinen parisuhde jo vuosien takaa.

Voi kun löytäisin sellaisen naisen joka suostuisi pissaamaan päälleni. Voisin niellä joka pisaran. :) Jostain syystä pissajutut on kiihottanut minua ihan lapsesta lähtien. Nyt pitää läträtä vaan ihan itsekseen. :(

Meillä suosikkitapa nauttia pissaleikeistä: menen istumaan suihkussa jakkaralle, naiseni tulee syliini istumaan, melkein samaan asentoon, jossa voisi paneskelle. Tässä syleilyssä naiseni antaa pissan tulla, suihku osuu yleensä kalulleni tai lähelle ainakin. Tässä asennossa pillu aukeaa kivasti, joten voin vielä jatkaa siitä sormin hyväilyä.

mutta pakko se on uskoa, että jotkut tykkää tällaisestakin. Itse en voisi kuvitella mitään niin nöyryyttävää ja ahdistavaa kuin että joku virtsaisi päälleni, mutta näin erilaisia me olemme.

kyllä se vaan ihan mukavaa on, kyllä mä ainakin pidän, kiihottaa . Jotenkin vaan mukavasti antaa lisäpotkua suhteelle... ja ei se virtsaamista toisen päälle ole, se on vaan pissaamista ja ihan ihanaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Uusimmat

Yhteistyössä