Mites nuo pissaleikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tervehdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
T

tervehdys

Vieras
Kokemusta!

Ajatuksena ihan mukava, mutta....
miten se käytännossä on? Suihku varmaan oikea paikka, muttei siellä oikein tunne jos suihku päällä ja muuten voi tulla kylmäkin. Petissä kaikki petivaatteet menee vaihtoon.

Onko kellään kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Kokemusta!

Ajatuksena ihan mukava, mutta....
miten se käytännossä on? Suihku varmaan oikea paikka, muttei siellä oikein tunne jos suihku päällä ja muuten voi tulla kylmäkin. Petissä kaikki petivaatteet menee vaihtoon.

Onko kellään kokemuksia?

Meidän juttupa on! :)

Suihkussa ja kylppärissä on hyvä... sit vaan huuhtelee jäljet.. :) Niin ja tosin jos haluu "sievää jälkeä" kannattaa aloittaa juominen jo ajoissa. Ihan vain vettä, joten sitten pisukin on oikeastaan pelkkää vettä.. Se on kyl tosi kiihottava lisä normimenoon!

Kandee myös harkita sellasta pvc-lakanan ostoa alan kaupasta, jos haluu sängyssä vähän liruutella..Ei tarvii koko petiä uusia :)
..niin kylpyhuone käy ajanmittaan tutuksi ja jännitys siitä katoaa, on aika siirtyä muihin ympyröihin ;)

Rohkeesti vaan menoksi!

Hyvä tuo pvc-lakana! Täytyy kysäistä liikkeestä.

Kiitos kovasti. Viimeksi oli koko sänky märkänä, kun oli hieman hallitsematon tilanne. :) Niin ja että vettä kovasti. Tosiaan, että tietämäton voikin koheltaa. Kyllä miehellä on minussa kestämistä!

Kiitos.

Anteeksi nyt vain, mutta kun kerran saatiin tänne joku asiasta kiinnostunut ja asiasta tietävä niin olisi kiva tietää mitä kiksejä tuosta jutusta saa? Kun en ymmärrä miten se voi kiihottaa... =(

Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Samoin en ymmärrä ollenkaan,mutta kai se jotain kiihottaa kun sitä harrastetaan.

No eihän sitä juoda tarvitse! :)

Sehän on sellaista hiukkalaatikko meininkiä vähän pisutella päälle ja silleen! Ei naintia, ei rakastelua, ei mitään sellaista.

Yksi kokemus, jota meillä ollaan kyllä todella naurettu.:) Ihanaa huumoria asian ympärillä! Vessaan mennessä saan kommettia, että koetas nyt vähän säästelläkkin. :) Ei kannata ottaa vakavasti ja ymmärrän tosiaan, että jotakin tuo voi todella yokottää!

Ennenvanhaan liikkui sellainen juttu. Mistä tietää, että tyttö on se oikea. Vastaus oli tuohon, kun pissaa kintuille ja jos tyttö ei suutu, niin hän on se oikea.

Empä ole ennen tuollaista sanontaa kuullut.

Eikä se minua häiritse jos joku saa kiksejä pissaleikeistä...ei siitä kaikkien tarvitse pitää. =)

Kaikkea voi joskus kokeilla.Ehkä se juttu onkin siinä,että tällaisen kokeilun
jälkeen kun heittää puolisolleen sopivassa tilanteessa jotai aiheeseen
liittyvää,niin...saahan se hymyilemään ja asiasta tietämättömät ovat
ymmällän...mikäs siinä niin hauskaa on??

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Empä ole ennen tuollaista sanontaa kuullut.
Ette tietenkää, koska ne oli niitä miesten juttuja. Naisilla on ihan omat jutut. He kyllä välillä sanovat miesten kuullenkin, tää on mun juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Samoin en ymmärrä ollenkaan,mutta kai se jotain kiihottaa kun sitä harrastetaan.

No eihän sitä juoda tarvitse! :)

Sehän on sellaista hiukkalaatikko meininkiä vähän pisutella päälle ja silleen! Ei naintia, ei rakastelua, ei mitään sellaista.

Yksi kokemus, jota meillä ollaan kyllä todella naurettu.:) Ihanaa huumoria asian ympärillä! Vessaan mennessä saan kommettia, että koetas nyt vähän säästelläkkin. :) Ei kannata ottaa vakavasti ja ymmärrän tosiaan, että jotakin tuo voi todella yokottää!

Tosiaan, kysymys on enemmän yhteisestä huumorista kuin kiihottumisesta, ainakin minulla!

Mutta miten on pisuttelut, oikeassa yhdynnässä? Onko joku kokeillut? Ajatus, että jotakin lämmintä valuu pumpatessa ulos on aika kiihottava jo sinänsä. Tosi tuo voisi olla jotakin muutakin kuin pissaa! Onko joku kokeillut! Minua hiukan kiinnostaisi. :) Mies ei kyllä varmaan suostuisi sisään pissailemaan, mutta minähän voisin sen tehdä samalla kun rakastellaan?

Niin eikä mies edes siihen pissaamiseen pysty vaikka haluaisikin, koska erektion aikana pissapuoli menee kiinni. Kyllä se jää ihan naisen tehtäväksi, jos he siihen pystyvät. Tuota olen itsekin joskus kysynyt pystyykö nainen siihen vai ei. En vaan saanut varmaa vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin eikä mies edes siihen pissaamiseen pysty vaikka haluaisikin, koska erektion aikana pissapuoli menee kiinni. Kyllä se jää ihan naisen tehtäväksi, jos he siihen pystyvät. Tuota olen itsekin joskus kysynyt pystyykö nainen siihen vai ei. En vaan saanut varmaa vastausta.

Luulen, että nainen kyllä pystyy! :) Mutta vain, jos se tapahtuu aika aluillaan, nimittäin itse olen ainakin huomannut sen, että orgasmin jälkeen joutuu vessassakin tekemään toitä, että tulee, kun alue on vaan jotenkin niin hellänä ja niin ehkä juuri tuo kuin miehelläkin, pissapuoli vain menee kiinni!

Mutta mihestäni olen kuitenkin huomannut, että aamuseisokiltaan pystyy kyllä pissaamaan vessassa, kun keskittyy, eli tuo saattaisi olla se sopiva aikakin. Kun on todella karmea pissahätä ja seisookin samalla?

Tiedä tuota. Tietäisiko joku?

No tottakai se kiihottaa! Mietippäs nyt kun oot oikein kiihkeenä hädässä, niin sehän oikein räjäyttää tilanteen kun vähä pisuttaa.. :) Sitä paitsi jos osaa fantasioida, voi pisuttelun ympärille kehitellä vaikka mitä tarinoita :) Housuunpissaaminenkin menee toisinaan, siihen pitää vaan saada liitettyä oikeat ajatukset ja fantasiat. Parisuhde terapiaa parhaillaan. Haha ;)

Vielä vanhempi sanonta muinaisen kreikan ajoilta "Lakanat tarvitsevat lisää virtsaa"
En kyllä tiedä mihin tuo liittynee.. kuulin vain joskus :O)

Alkuperäinen kirjoittaja goldenn:
No tottakai se kiihottaa! Mietippäs nyt kun oot oikein kiihkeenä hädässä, niin sehän oikein räjäyttää tilanteen kun vähä pisuttaa.. :) Sitä paitsi jos osaa fantasioida, voi pisuttelun ympärille kehitellä vaikka mitä tarinoita :) Housuunpissaaminenkin menee toisinaan, siihen pitää vaan saada liitettyä oikeat ajatukset ja fantasiat. Parisuhde terapiaa parhaillaan. Haha ;)

Vielä vanhempi sanonta muinaisen kreikan ajoilta "Lakanat tarvitsevat lisää virtsaa"
En kyllä tiedä mihin tuo liittynee.. kuulin vain joskus :O)

No tuo housuihin pissaaminen ei oikein tunnu minun jutulta, mutta oikeastaan kaikki muu kirjoittamasi. Hei,
eiko täällä kukaan pissaile?

Siis minne pitäisi pissata? Siis emättimeenkö? Eikö se ole mahdotonta, siis voiko mies pissata silloin, jos hänellä seisoo?

En halua siis loukata ketään, keiden juttu tämä on, kunhan uteliaisuuttani kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä...:
Siis minne pitäisi pissata? Siis emättimeenkö? Eikö se ole mahdotonta, siis voiko mies pissata silloin, jos hänellä seisoo?

En halua siis loukata ketään, keiden juttu tämä on, kunhan uteliaisuuttani kysyn.

Eiköhän nämä pissaleikit kata jollain muotoa ainakin puolet suomalaisista. Elleivät jopa enemmän.
Niistä ei tietenkään kukaan kehtaa puhua mitään. Hirveä takapajula kun tämä maamme on.

...kyseltiin, mitä kiihottavaa siinä on. Sitä ei voi selittää sanoin, kuten ei oikein muitakaan kiihotuksen aiheita. Jos sitä ei ymmärrä, ei itseä kiihota, niin se siitä.
Jotenkin se kuitenkin liittyy siihen, että vastakkaisen sukupuolen elimestä tulee muita eritteitä, jotka kiihottavat - ja se kiihotus jotenkin laajenee käsittämään muitakin samasta paikasta tulevia eritteitä.
Usein seksiin liittyy myös semmoinen "eläimellinen" osio: nainen kiihottuu seksissä miehen hiestä, vaikka ei muulloin hikistä karjua koskisi, tms.
Mutta ei tuota voi tyhentävästi selittää.

Tänään on hyvä leikkiä issesseen vähän pissaleikkejä :) Mies on töissä iltaan, niin voin aivan rauhassa pissata housuuni ja pistää sitten pyykkikoneen pyörimään :) Illasta tulee varmasti jännittävä. Saa nähdä kauanko sitä jaksaa pidätellä.. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Uusimmat

Yhteistyössä