Mites noi kuukautiset nyt tälleen...reagoiko ne laihdutukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Höh,ensin viime vkl ihmettelin että kuinka nyt alkaa menkat kun ne oli olleet juuri 2 viikkoa takaperin..

Ja äsken kävin veskissä niin oli tullut verta taas.

Mulla on hormonikierukka,eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut(hormonikierukka on ollut vuosia toinen jo menossa) ,tällaisia epämääräisiä vuotamisia.Laihdutellut olen kuukauden päivät,mutta ei kai se voi vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Höh,ensin viime vkl ihmettelin että kuinka nyt alkaa menkat kun ne oli olleet juuri 2 viikkoa takaperin..

Mulla on hormonikierukka,eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut(hormonikierukka on ollut vuosia toinen jo menossa) ,tällaisia epämääräisiä vuotamisia.Laihdutellut olen kuukauden päivät,mutta ei kai se voi vaikuttaa?

Mulla pitäs alkaa maanantaina ja viimeviikolla tuli kolmena päivänä verensekaista vuotoa ja luulin että nmenkat alkoi.
Onko sulla henrietta muuten palellut?

Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mulla pitäs alkaa maanantaina ja viimeviikolla tuli kolmena päivänä verensekaista vuotoa ja luulin että nmenkat alkoi.
Onko sulla henrietta muuten palellut?

Mä olen laihdutuskonkarina ihmetellyt tällä kertaa että en ole palellut ollenkaan

:o

Yhteistyössä