Raskaus ja kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LISBET
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LISBET

Vieras
Moi. onko kellään kokemusta kuukautisista raskauden alkuvaiheessa? Ainahan sitä kuulee, että on ihan mahdollista, että "viimeiset" menkat tulevat vaikka olisi jo raskaana...harvinaisempaa kylläkin. Olen yhden pienen pojan äiti eli kokemusta raskaanaolosta jo yhdeksän kuukauden verran on. Niin ja onhan mulla pari keskenmenoakin ollut ennen vauvaa. Nyt ihmetyttää omat tuntemukset ja tiedän, että aika näyttää mitä on tuleman, mutta mutta-.... Niin onko sulla ollut menkkoja vaikka olet raskaana?

Mulla menkat alkoivat ihan päivälleen niin kuin pitääkin, mutta tavallisen n. viikon vuotamisen sijasta kestivätkin vain päivän, jonka jälkeen on tiputellut hieman rusehtavaa "vanhaa" verta. Masussa on koko ajan outo nipistely tunne ja välillä jopa yököttää. Luulisin, etten tee itselleni näitä oireita, koska mitään suunnatonta raskaaksitulon tarvetta ja halua ei ole vielä ollut. On meinaan siitäkin kokemusta, että noi raskausoireet on helppo kuvitella itselleen kun oikein haluaa.

Samalla tässä vähän pelottaa, ettei vaan kohdunulkopuolinen raskaus olisi uusinut, joka minulla oli noin kolme vuotta sitten. Silloin tiputteli viikkotolkulla rusehtavaa vuotoa ja oli toispuoleisia kipuja....nyt ei onneksi vielä ainakaan ole kipuja.

TULIPAS PITKÄT LÄTINÄT....ELIKÄS. KUINKA YLEISTÄ TUO ON, ETTÄ ON KUUKAUTISET VAIKKA OLISI RASKAANA? JA JOS ON KOKEMUKSIA, NIIN TÄÄLLÄ ON YKSI, JOKA LUKEE NIITÄ MIELELLÄÄN.

Yhteistyössä