mitenhän asia on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minävaan.

Vieras
kävi näin että kännissä tuli lähdettyä(ehkä liiankin helposti) miehen mukaan , ja seksiähän tuota yritettiin varmaan se kolme tuntia, mutta eihän tusta oikeen mitään tullut kun mies oli niin kännissä. en ainakaan muista miehen kunnolla tulleen.. Mikä mahdollisuus että olisin raskaana kuitenki, mitään suojausta ei ollut. kokemuksia, ei mitään "aina voi tulla raskaaksi" juttuja. kp oli tuolloin 29, joka on normaalisti n. 32-36.

mietit vaan sitä että entäs jos oot raskaana... entäs jos sait sukupuolitaudin??? Sen voi saada vaikka mies ei edes laukea. Miks ihmiset ei käytä kondomia? Käypä testeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan.:
tunnen tapauksen entuudestaan. ja tiedän myös että tauteja ei ole. ollut parisuhteessa pitkään. tai ainakin 99% varma siitä.

Niin. Aina on se 1% silti. Eikä kaikki edes tiedä kantavansa tauteja. No, toivottavasti selvit säikähdykseltä ja otat opiksesi. Vai siis kumpaa tulosta itse toivot - raskautta vai ei-raskautta ;) Ei tainnut käydä ilmi tuolla aiemmin..

Parisuhteessa pitkään, mut meni sänkyyn sun kanssa, voiko olla mahdollista ettet ole ainut jonka kanssa kumppaniaan pettänyt, joten jos vieraissa käy niin varmasti se tautikin mahdollinen. HIV mieskin oli parisuhteessa, mutta sillä oli silti tauti jota levitti. Ei se parisuhde sulje sukupuolitautia pois.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan.:
tunnen tapauksen entuudestaan. ja tiedän myös että tauteja ei ole. ollut parisuhteessa pitkään. tai ainakin 99% varma siitä.

mitä merkitystä sillä on vaikka olis ollutkin parisuhteessa pitkään?

en oikein tiedä mitä tässä toivoo. vauvakuume pitkään ollu päällä. mutta nyt ei ehkä parhaat lähtökohdat. no luulempa ettei tässä ole kysymys hiv-miehestä:) enempi huolettaa nyt tuo raskauden mahdollisuus. ei se varmaan auta ku odotella. hui kauhistus!

niin, ja luulen että jos jollaki tässä pelko taudeista niin tällä miehellä, minulla kontrolli käymättä klamydiasta.. perskeles. joo. mentävä tekemään se pikimmiten.

Yhteistyössä