Eli osaisko joku tulkita näitä mun menkkoja jotenkin?
Useamman vuoden ajan mulla on ollu kierto n. 28 päivää. Nyt jostain syystä muutamat viimiset menkat on ollu kierroltaan hieman pidempiä ( 32-38 päivää). PAITSI nyt nää viimiset oli sit ihan omituiset.. Kp 18 alko tulla rusehtavaa verta (?) lähinnä vessakäynnin yhteydessä, eli vähän valahteli pöntön reunaan ja pyyhkiessä tuli paperiin. Vähitellen muuttui verisemmän väriseksi ja kp 23 tai 24 muuttui enemmän runsaaksi ja menkkamaiseksi. Kp 27 "hulahteli" vielä aamupäivästä, mut illalla loppu kaikki vuoto ku seinään.
Mistähän moinen? Kummastuttaa kun tuli niin aikaisin ja normaalisti mulla alkaa kyllä menkat jo heti aika runsaina ja loppuu vähitellen 6-7 päivänä, eikä koskaan oo aikasemmin mitään tiputteluja ollu.
Tein huvikseen yhden vanhan raskaustestin muutama päivä sitten, kun siis vuotoa vielä tuli ja nega oli. Oli varmaankin liian aikaista kuitenki jokatapauksessa.. Nyt mulla olis muuten menossa kp 29 jos näitä edellisiä outoja ei olis tullu..
Mistähän moinen? Kummastuttaa kun tuli niin aikaisin ja normaalisti mulla alkaa kyllä menkat jo heti aika runsaina ja loppuu vähitellen 6-7 päivänä, eikä koskaan oo aikasemmin mitään tiputteluja ollu.
Tein huvikseen yhden vanhan raskaustestin muutama päivä sitten, kun siis vuotoa vielä tuli ja nega oli. Oli varmaankin liian aikaista kuitenki jokatapauksessa.. Nyt mulla olis muuten menossa kp 29 jos näitä edellisiä outoja ei olis tullu..