N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27540568:Tuo on kyllä myös aika outoa! Mikähän siinä on ollut?
Mä tein kuopuksesta Apteekin oman päivän ennen kun menkat piti alkaa, koska olin lähes varma tuloksesta. Silloin tuli hailu viiva. Sitten tein vielä uuden ennen varhaisultraa, kun halusin varmistella (tuolloin 6+ jotain) ja sitä väriä ei riittänyt kontrolliviivaan enää melkein yhtään, tuli siis megaavahva testiviiva ja hailu kontrolliviiva.
Mun kokemuksella (ehkä 20-30 testiä takana) on kaikki testit näyttäneet aina oikean tuloksen, olin sitten raskaana tai en. Haaleita viivoja on tullut, silloin olen ollut raskaana. Ja jos ei ole tullut viivoja ollenkaan niin en ole ollut raskaana. Eli luotan kyllä kaikkiin mitä on tullut kokeiltua![]()
Apteekin oma ei näyttänyt minullakaan kerran viivaa, vaikka olin rv7![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27540692:Mä muuten ostin kuopusta odottaessani sellaisen digitestin ja en kyllä ikinä enää koske siihenKamala määrä turhaa roskaa ja ihan turha PARISTO. Siis tekniikkahan siinä on ihan sama kun noissa omalla silmällä katsottavissakin
Kaduttaa vieläkin että sorruin siihen ökykalliiseen ja ihan turhaan testiin. Ihan oikein se kyllä näytti myös, ei siinä mitään, mutta saman tuloksen olis saanut ihan tavallisella testilläkin (ja oikeastihan mä tuolloin jo olin saanut plussan, mutta halusin jostain älyttömästä syystä varmistaa vielä viikot
).
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27540720:Mä harkitsin tota samaa testiä myös noiden apteekkien aiheuttaman sekoilun vuoksi sen jälkeen, kun sen vahvan viivan sain. Oisin halunnut tietää, millä viikolla sit oikein mennään. Mut onneksi mun kaveri puhui mulle järkeä ja sanoi, et siitä ei tuu sinänsä hullua hurskaammaksi, kun alkuun näyttää vaan sen 2-3 viikkoa, vaikka menossa ois rv6-7 (kun se vähentää ne pari viikkoa tms.). Joten säästin ne rahat, odottelin hetken ja menin ultraan varmistamaan, missä mennään. =)