Miten vietit nuoruutesi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai riehun edelleen, mun perusluonne on sellainen riehu. :D
Mutta tossa yhteydessä tarkoitin tuolla riehumisella sellasta negatiivista riehumista, johon mulla ainakin liittyi vaarojakin.

Päihteiden kanssa en tosin enää juuri läträä, ei vaan kiinnosta. :D

Joo mä riehun sillee et jos käsken tyttöö siivoo huonetta ja ei tottele ni mun lähelle ei tartte tulla sillä sillo varsinki lelut kirjaimellisesti LENTÄÄ omille paikoilleen :laugh::laugh:

• Tykkää
Reactions: fortunate
Suoritin lukion, tapasin mieheni, muutimme yhteen. Tein töitä, pääsin opiskelemaan.
Elän edelleen nuoruutta:

matkustelemme paljon, vietämme useamman viikon vuodesta ulkomailla. Opiskelemme yliopistossa. Teemme ohella töitä. Minulla on jo yksi ammatti, joka on unelma-ammattini. Käymme keikoilla ja ulkona syömässä. Tapaan kavereitani, luen ja harrastan liikuntaa. Mikäs tässä on ollessa. Haaveilemme myös vaihtoon lähdöstä.

15-kesäisenä lähdin koitoa pois, ja siittä lähtien joutunut ite hoitamaan kaikki asunnot yms.. Kesät olin kalastusaluksella keittiöllä ja kannella hommissa, talvella sitten hiihtokeskuksilla rinteitä- ja mökkejä huoltamassa. Välillä koitin opiskella, mutta ei sitä työhommien ja biletyksen lomassa mitään tullut.
Intin jälkeen tein parivuotta noita lapin hommia, sitten muutin Ouluun ja rupesin opiskelemaan ja tein samalla viikot yöhommia ja viikonloput ovihommia.
Löysin "fiksun" naisen itelleni ja vakiinnuin, pari lasta ja 12-vuotta tasasenpaksua yhteiseloa.. Joten aika tylsää elämää viettänyt ;)

Yhteistyössä