katsoa telkkaria, oli syy siihen sitten mikä tahansa. laitatteko telkkarin kiinni ja se ei avaudu ennen kuin lapsi on mennyt. entä jos lapset tulee ja sanoo että he haluaa katsoa vaikka pikku kakkosen. annatko luvan vaikka tiedät, että se toinen ei saa katsoa telkkaria. meillä on menetelty niin, että koska jokainen saa asua ja tehdä kotona mitä haluaa, niin telkkari on pysynyt auki, jos sitä joku on katsonut. ja jos on kysymään tultu, niin pienimmille olen sanonut, että nyt ei katsota telkkaria, vaan nyt leikitään vieraan kanssa. isommille olen sit sanonut, että ne katsoo sitä sitten omalla vastuullaan, siis isot 10 vuotta ja siitä yli, että minulle ei sitten tarvii tulla lapsen vanhempien valittamaan