K
kertokaa!
Vieras
voiko sen toivepaperin kirjoittaa niin, että muksu menisi ystäväperheeseen? Onko sossulla muka aikaa toimia yleisenä adoptiotoivearkistona? Oon tätä miettiny useasti, kun aika todennäköistähän se on, että jos vanhempi kuolee niin syy on kolari, ja sitten voi mennä se toinenkin.