Miten tekisit itsemurhan?

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla oli synnytyksen jälkeinen psykoottinen masennus, ja siinä sitten pariin otteeseen yritin henkeä itseltäni ottaa lääkkeillä. Oli monen sortin, rauhoittavia, unilääkkeitä ja kolmiokipulääkkeitä. En onnistunut, taju vain meni. Toisella kertaa mies yritti herätellä, mutta ajatteli, että nukun vain syvään, eikä hälyttänyt apua (!).

Nyt noista ajoista on jo reilut 10 vuotta. Nautin elämästäni, onneksi en onnistunut itseni tappamisessa.
 
vierailija
Terveydenhuoltoalan opintojen yhteydessä olen törmännyt potilaaseen, joka yritti ampua itsensä, kaveri sai viime hetkellä piipun pois suusta, kun oli jo laukaisemassa asetta. Ei kuollut, mutta toinen puoli naamaa tohjona edelleen vuosien jälkeen tapahtuneesta.
Mulla oli potilas joka ampui suun kautta. Luoti meni läpi, mutta ei tappnut vaan sairaalassa heräsi reikä takaraivossa.
 
vierailija
Itse otin 12 v ADHD lääkkeitä 3 purkkillista ja sinkkiä vähän päälle oli kyllä tipalla makasin teho-osastolla melki kuukauden toinen tapa olisi tavara junan alle hyppääminen
 
vierailija
Juolahti mieleen tämä aihe ja ajattelin kysyä, onko todella itsemurhatavoissa jotain sukupuolellisia eroja. Yleisestihän väitetään, että naisten itsemurhat jäävät usein yrityksiksi kun taas miehet ovat siinä suoritustehokkaita. Suosisitko sinä nopeaa vai kivutonta tapaa? "Luonnollista", sotkutonta vai tapaturmaista? Pillereitä, köyttä, autoa, kaasua, myrkkyä? Mitä asioita ottaisit huomioon etukäteen?
Syömällä kaikkea hyvää. :)
 
vierailija
Tervehdys tänne! Olen 25-vuotias 2,5-vuotiaan pojan isä.
Sairastan vakavaa toistuvaa masennusta ja olen myös mielenterveys -ja pähdetyöntekijä ammatiltani.
Olen yrittänyt itsemurhaa 5 kertaa, puhumatta kenellekkään pahasta olostani. Kaikki tänne kirjoittavat eivät ole huomion hakijoita vaan myös oikeasti itsetuhoisia, niinkuin minä itse esmerkkinä! Epäilijöille voin laittaa kuvia itsestäni yritysteni jälkeen.
Tapoina olen kokeillut insuliinin yliannostusta 1600/ky insuliinia ja 30x 100mg tramal kipulääkettä. Selvisin teho-osasto hoidolla.
Toisena otin vahvaa lihasten rentouttajaa Norflex 150kpl ja 50 tramal 100mg ja 100 panacodia.. Vaivuin 15 päivän koomaan teho-osastolla. Heräsin koomasta lääkärien epäilyistä huolimatta. Ainut vamma jäi lähimuistiin.
Ja itserakkaasti ajoin henkilöautolla päin ison työtraktorin metallista kauhaa päin 168km/h vauhtia ja selvisin myös tästä teho-osasto hoidolla ja 21 poikkimurtumalla ja oikean käden hermovaurio (osittainen halvaus) tässä pahimmat.. muut 2 yritystä epäonnistunut täysin huonojen ohjeiden takia ja arviointi virheiden seurauksena. HAKEKAA APUA sanon myös minä mutta muistakaa että joskus sekään ei auta ja ei ole ihmisen itsetunnolle hyvä tulla tänne haukkumaan ja aukomaan päätä siitä että ihminen on itsetuhoinen. se ei aina ole huomiohuoraamista jos jonnekin pahasta olostaan kirjoittaa!!!
100 x panacodista ei voi selvitä hengissä ilman maksansiirtoa. Kuolema tulee muutamassa päivässä varmasti
 

Yhteistyössä