Miten tekisit itsemurhan?

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Juolahti mieleen tämä aihe ja ajattelin kysyä, onko todella itsemurhatavoissa jotain sukupuolellisia eroja. Yleisestihän väitetään, että naisten itsemurhat jäävät usein yrityksiksi kun taas miehet ovat siinä suoritustehokkaita. Suosisitko sinä nopeaa vai kivutonta tapaa? "Luonnollista", sotkutonta vai tapaturmaista? Pillereitä, köyttä, autoa, kaasua, myrkkyä? Mitä asioita ottaisit huomioon etukäteen?
 
Viinaa ja lääkkeitä pienissä vaatteissa kovalla pakkasella jossain korvessa. Junan alle heittäytyminen ei ole oikein junan kuskia tai matkustajia kohtaan, muuten se olisi varmempi. Nykyään ei onneksi ole sellaista olotilaa, että tarttis moista miettiä. Haluan elää ja vielä mahdollisimman pitkään.
 
Pessimisti
Viinaa ja lääkkeitä pienissä vaatteissa kovalla pakkasella jossain korvessa. Junan alle heittäytyminen ei ole oikein junan kuskia tai matkustajia kohtaan, muuten se olisi varmempi. Nykyään ei onneksi ole sellaista olotilaa, että tarttis moista miettiä. Haluan elää ja vielä mahdollisimman pitkään.
Toi pakkaseen sammuminen varmasti toimiva, joskin täytyisi olla tosi syrjäinen paikka. Kiva kun joku sitten löytääkin sut, hälyttää apua ja paleltumien takia amputoidaan kaikki sormet ja varpaat :D Kyllä korpeis.
 
Ken guru
En kyllä osaa sanoa. Lääkkeet tuntuvat parhaalta vaihtoehdolta, mutta niidenkin kanssa on riski että selviää ja jää vain vaurioita sisäelimiin.

Onneksi ei tarvitse päättää..
 
"hmm"
lääkkeillä. voisin vielä varmistaa asiaa viiltämällä useita valtimoita auki kylpyammeessa, veden alla verenvuoto ei tyrehdy niinkuin normaalisti.

myös häkä ja päähän ampuminen voisivat mennä jos olisi resursseja kumpaankaan.

en halua kivuliasta itsemurhaa, enkä sellaista joka jättää nyt aivan järkyttävän ruman ruumiin, kuten vääränlainen hirttäytyminen (minun olisi vaikea löytää mistään niin korkeaa tilaa jossa niskani varmasti katkeaisivat oikeaoppisesti, hitaasti kuristuminen on sitten tuskallista ja jättää turvonneen, purppuran, pullottavasilmäisen ruumiin). ketään muuta en haluaisi siihen sotkea esimerkiksi jättäytymällä junan alle.
 
Ken guru
Hirttäytymisessä on se riski ettei kuole heti. Monet hirtetyt ovat kuolleet pikkuhiljaa ja tukehtumalla. Hirttoköyden pituus pitäisi olla oikea pudotuksen voiman ja matkan suhteen. Tarkoituksena kai olisi että pudotuksen voimasta kaula katkeaisi ja kuolema olisi välitön.
 
Pessimisti
Oon miettinyt, että noi junan tai auton alle menemiset on aika huonoja keinoja, koska ovat ensinnäkin todella sotkuisia ja vaikutat aivan varmasti jonkun sivullisen mielenrauhaan. Esimerkiksi kaveri teki itsemurhan autolla eikä kuollutkaan törmäykseen vaan vasta sairaalassa, jossa oli mm. tuttuja hoitajia.

Hirttäytyminen olisi ihan jees.
 
Ken guru
Oon miettinyt, että noi junan tai auton alle menemiset on aika huonoja keinoja, koska ovat ensinnäkin todella sotkuisia ja vaikutat aivan varmasti jonkun sivullisen mielenrauhaan. Esimerkiksi kaveri teki itsemurhan autolla eikä kuollutkaan törmäykseen vaan vasta sairaalassa, jossa oli mm. tuttuja hoitajia.

Hirttäytyminen olisi ihan jees.
:rolleyes: okei...kuulostaa vähän hassulta tuo lause..:D
 
fh
En ainakaan lääkkeillä. Mietin kyllä lääkkeitä ja pakkasta, mutta jos joku yli-innokas sattuisi pelastamaan, niin ilman sormia ja huonolla maksalla itsemurhan toimittaminen uudestaan olisi paska juttu. Toisaalta minulla ei ole kiirettä, voisin kuvitella odottavani hetken kuolemaa, antaa sen elämän valua pois. Viiltäminen on se minun juttu. Viiltäisin valtimoni auki. Sitten odoteltaisiin.
 
Mä olen tuota oikeasti miettinyt!

Sitten kun alan olla niin vanha ja raihnas että on vaarana joutua vuodeosastolle viimeisiksi elinvuosiksi, alan harrastaa laskuvarjohyppyä!

Ellei se varjo jtä aukeamatta saan luultavasti edes sydärin koska pelkään hitosti korkeita paikkoja.
 
Olen aika nössö, joten kaikki kivuliaat ja räväkät jutut olisi poissa laskuista heti.
Häkämyrkytys voisi olla passeli. Tosin siinäkin on hetki aikaa muuttaa mieltään, mutta jos nyt oletetaan ettei asiasta olisi mitään epävarmuutta.
 
"V ieras"
Varmaan lääkkeillä. Siistiä.
Toisaalta voisin kyllä ajatella hukuttautumista jäiseen veteen. Olisi kuitenkin kurjaa, jos ruumistani ei löydettäisi.

Mutta elämä on liian mukavaa, jotta viitsisi itsensä päiviltä päästää.
 
Peyote
Ei mitään sotkuista. Pitäisi näyttää hyvältä ja olla tukka nätisti ja maata petissä.

Mutta oon kuullut että kuollessa tulee aina pissat housuun joten ei kiitos. En muutenkaan tahdo kuolla.
 

Yhteistyössä