Miten tekisit itsemurhan?

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan vain raivopaissäni alkaisin tuikkia veistä jonnekin. Eka pitäis vain varmistaa, että kissalla on puhdas vessa, paljon ruokaa ja vettä. Saahan se toki muakin syödä. Sitten silleen, että kun kämppis tulee kotiin, laitan vaikka välioveen lapun varoitukseksi. Ja ystäväni puhelinnumeron (hän on kissakummi). Noin se kävis melko yksinkertaisesti. Mulla on kylläkin ollut haaveena vanhana elämään kyllästyneenä mummelina hypätä korkealta kalliolta alas. Olisi mukava tuntea se ilmavirta ja vapaus. Mutta rumaa sotkua siitä tulis, niin ei ole reilua muille.
 
Mies1 muistolle
Mites hiukset märkänä?
Ranskattaren kampaus on kaunis säästä huolimatta. Täällä Suomessa usein huomaa naisten välinpitämättömyyden ulkonäköasioissa, esimerkiksi säänvaihteluissa.
Vedenkestävät geelit antavat hiuksille tuuheutta ja tekevät niistä säteilevän kiiltävät sekä tukevat muotoilua.

Ranskattaret eivät myöskään unohda suojautumista auringolta. Palanut tai rypistynyt iho ei viehätä miehiä millään tavalla, ne toimivat lähinnä karkottimena.;)

Mikäli hiuksissasi on selkeä jakaus, muista levittää aurinkovoidetta myös näkyvään osaan päänahkaa. Tähän on kaksi syytä: palanut päänahka ja kuoriutuva iho. Väritön ja kevyt aurinkovoide, joka ei jätä päänahkaa rasvaiseksi on kaikkein paras vaihtoehto suomalaiselle naiselle. Mikäli voit joustaa tyylistäsi, mitä en suomalaiselle naiselle suosittele, harkitse ponihännän pitämistä. Ilman jakausta päänahkasi on paremmassa suojassa. Suomalaisten naisten hiukset ovat karkeat ja ohuet. Poninhäntä saattaisi näyttää hyvin mitättömältä.

Suosittelen pitämään hiukset auki ja muotoilemaan hiukset siten, että niissä on runsaasti volyymiä. Sillä tavoin ne ovat juuri kuten haluan.;)
 
vierailija
Tässä mun lähellä on junaraide. Siihen vaan makaamaan kaula kiskon päälle, niin leikkautuu pää irti. On hyvä olla varalta itsemurha suunnitelma, kun eutanasiaa ei Suomen laissa sallita.
 
vierailija
Totaalivarma keino on tuo junnanrata. Siihen pötkölleen. Lääkkeet on epävarma keino, kun saattaa epäonnistua ja jäät kasviksi.

Suosittelen junanrataa, ei sitä matkustajat jää murehtii, ja miksi ihmeessä se kuskikaan siitä traumoja saisi? En minä saisi ainakaan.
 
vierailija
Totaalivarma keino on tuo junnanrata. Siihen pötkölleen. Lääkkeet on epävarma keino, kun saattaa epäonnistua ja jäät kasviksi.

Suosittelen junanrataa, ei sitä matkustajat jää murehtii, ja miksi ihmeessä se kuskikaan siitä traumoja saisi? En minä saisi ainakaan.
Mä olen nähnyt ruumiin kappaleita raiteilla. Teki pahaa. Hyvin pahaa henkisesti.
 
vierailija
Mä olen istuskellut radan reunalla miettimässä junan alle hyppäämistä, koittanut kesähelteellä autoon sammuneena kuolla lämpöhalvaukseen, yliannostus lääkkeitäkään ei riittänyt. Yritän taas sinnitellä, mutta seuraava on sitten korkealta hyppääminen asfalttiin.
 
vierailija
No tuota jos en miehelleni kelpaisi sellaisena kuin olen, tukka kiinni sutastuna tai sekaisin auki. Meikittömänä, jalassa mukavat golleget niin sitten ei voi mitään. Mä oon mä jos ei kelpaa tietää luultavasti mistä ovi löytyy.

Ranskattaren kampaus on kaunis säästä huolimatta. Täällä Suomessa usein huomaa naisten välinpitämättömyyden ulkonäköasioissa, esimerkiksi säänvaihteluissa.
Vedenkestävät geelit antavat hiuksille tuuheutta ja tekevät niistä säteilevän kiiltävät sekä tukevat muotoilua.

Ranskattaret eivät myöskään unohda suojautumista auringolta. Palanut tai rypistynyt iho ei viehätä miehiä millään tavalla, ne toimivat lähinnä karkottimena.;)

Mikäli hiuksissasi on selkeä jakaus, muista levittää aurinkovoidetta myös näkyvään osaan päänahkaa. Tähän on kaksi syytä: palanut päänahka ja kuoriutuva iho. Väritön ja kevyt aurinkovoide, joka ei jätä päänahkaa rasvaiseksi on kaikkein paras vaihtoehto suomalaiselle naiselle. Mikäli voit joustaa tyylistäsi, mitä en suomalaiselle naiselle suosittele, harkitse ponihännän pitämistä. Ilman jakausta päänahkasi on paremmassa suojassa. Suomalaisten naisten hiukset ovat karkeat ja ohuet. Poninhäntä saattaisi näyttää hyvin mitättömältä.

Suosittelen pitämään hiukset auki ja muotoilemaan hiukset siten, että niissä on runsaasti volyymiä. Sillä tavoin ne ovat juuri kuten haluan.;)
 
vierailija
Saanko kysyä miksi?
Itse siis tiedän tunteen , oli jo vähän pelottavaa kun juna sattu mennä ja sitä vaan tuli ajatus että jos olisin ollut lähempänä mua ei enää olisi. Pelottava lähinnä siksi että en haluaisi tehdä sitä lapselle, mutta olisin todennäköisesti tehnyt js olisin ollut kohdalla.

Mä olen istuskellut radan reunalla miettimässä junan alle hyppäämistä, koittanut kesähelteellä autoon sammuneena kuolla lämpöhalvaukseen, yliannostus lääkkeitäkään ei riittänyt. Yritän taas sinnitellä, mutta seuraava on sitten korkealta hyppääminen asfalttiin.
 
vierailija
Totaalivarma keino on tuo junnanrata. Siihen pötkölleen. Lääkkeet on epävarma keino, kun saattaa epäonnistua ja jäät kasviksi.

Suosittelen junanrataa, ei sitä matkustajat jää murehtii, ja miksi ihmeessä se kuskikaan siitä traumoja saisi? En minä saisi ainakaan.
Sä et varmaan ole ollut junan- tai rekankuljettajana. Kyllä siitä melkoiset traumat tulee, kun aikaansaa toisen, vaikkakin tuntemattoman, kuoleman.
 
vierailija
Tervehdys tänne! Olen 25-vuotias 2,5-vuotiaan pojan isä.
Sairastan vakavaa toistuvaa masennusta ja olen myös mielenterveys -ja pähdetyöntekijä ammatiltani.
Olen yrittänyt itsemurhaa 5 kertaa, puhumatta kenellekkään pahasta olostani. Kaikki tänne kirjoittavat eivät ole huomion hakijoita vaan myös oikeasti itsetuhoisia, niinkuin minä itse esmerkkinä! Epäilijöille voin laittaa kuvia itsestäni yritysteni jälkeen.
Tapoina olen kokeillut insuliinin yliannostusta 1600/ky insuliinia ja 30x 100mg tramal kipulääkettä. Selvisin teho-osasto hoidolla.
Toisena otin vahvaa lihasten rentouttajaa Norflex 150kpl ja 50 tramal 100mg ja 100 panacodia.. Vaivuin 15 päivän koomaan teho-osastolla. Heräsin koomasta lääkärien epäilyistä huolimatta. Ainut vamma jäi lähimuistiin.
Ja itserakkaasti ajoin henkilöautolla päin ison työtraktorin metallista kauhaa päin 168km/h vauhtia ja selvisin myös tästä teho-osasto hoidolla ja 21 poikkimurtumalla ja oikean käden hermovaurio (osittainen halvaus) tässä pahimmat.. muut 2 yritystä epäonnistunut täysin huonojen ohjeiden takia ja arviointi virheiden seurauksena. HAKEKAA APUA sanon myös minä mutta muistakaa että joskus sekään ei auta ja ei ole ihmisen itsetunnolle hyvä tulla tänne haukkumaan ja aukomaan päätä siitä että ihminen on itsetuhoinen. se ei aina ole huomiohuoraamista jos jonnekin pahasta olostaan kirjoittaa!!!
Nyt rupeaa epäilyttämään, että sun elämällä on jokin tarkoitus.
 
vierailija
Ampuminen tai hirttäytyminen, pelottaa vaan jos ei kuolekkaan. En haluaisi elää enään.
Terveydenhuoltoalan opintojen yhteydessä olen törmännyt potilaaseen, joka yritti ampua itsensä, kaveri sai viime hetkellä piipun pois suusta, kun oli jo laukaisemassa asetta. Ei kuollut, mutta toinen puoli naamaa tohjona edelleen vuosien jälkeen tapahtuneesta.
 

Yhteistyössä