Miten tekisit itsemurhan?

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
mies1
Hukuttautuessa mereen tulee myös muistaa etukäteisvalmistelut: ripsien ja kulmien kestovärjäys estävät sotkuista meikkien vettymistä ja valumista. Toki hieman kannattaa laittaa vesiliukoista maskaraa, jotta se yksi sirosti poskelle vierivä kyynel piirtää synkänhekumallisen ja hieman syntisen tumman viirun korkeaa poskipäätä korostamaan. Merellä onneksi tuulee, joten tuulikoneen käyttäjää ei tarvitse hankkia.

Ei pidä unohtaa valita omalle ihon värilleen sopivia sävyjä.;) Suosittelen suomalaiselle naiselle maanläheisiä sävyjä. Rusehtavaa tai murrettua roosaa.

Muualla euroopassa naiset käyvät värianalyysissä. Samaa suosittelisin suomalaiselle naiselle. Värianalyysissä määritellään muun muassa ihon oikea sävy.
Suomalaisnaiset levittävät karkeasti kasvoille väärän väristä meikkivoidetta. Rajat ovat selkeästi nähtävissä. Yksin se kertonee suomalaisnaisten meikkaustaidoista kaiken.

Olen kiinnittänyt huomiota ranskalaisten naisten ehostus taitoihin. Heiltä meikkaus onnistuu upeasti.;)

Suomessa ammattimainen meikkaus on vielä lasten kengissä.;)
 
Ei pidä unohtaa valita omalle ihon värilleen sopivia sävyjä.;) Suosittelen suomalaiselle naiselle maanläheisiä sävyjä. Rusehtavaa tai murrettua roosaa.

Muualla euroopassa naiset käyvät värianalyysissä. Samaa suosittelisin suomalaiselle naiselle. Värianalyysissä määritellään muun muassa ihon oikea sävy.
Suomalaisnaiset levittävät karkeasti kasvoille väärän väristä meikkivoidetta. Rajat ovat selkeästi nähtävissä. Yksin se kertonee suomalaisnaisten meikkaustaidoista kaiken.

Olen kiinnittänyt huomiota ranskalaisten naisten ehostus taitoihin. Heiltä meikkaus onnistuu upeasti.;)

Suomessa ammattimainen meikkaus on vielä lasten kengissä.;)
Vaan sopivatko rusehtava tai rosahtava kuolonkalpealle, sinertävänharmaalle iholle? Entä jos tulee lautumia, kun kasvot hankaavat rantakallioihin? Jos valitsee meikkivoiteensa punakan, suomalaisen ihonvärinsä mukaan ja sitten ihon sävy vaihtuukin tyystin veren hyytyessä ja mätänemisen alkaessa?
 
Ken guru
Vaan sopivatko rusehtava tai rosahtava kuolonkalpealle, sinertävänharmaalle iholle? Entä jos tulee lautumia, kun kasvot hankaavat rantakallioihin? Jos valitsee meikkivoiteensa punakan, suomalaisen ihonvärinsä mukaan ja sitten ihon sävy vaihtuukin tyystin veren hyytyessä ja mätänemisen alkaessa?
Paljon riskejä, mutta onneksi tilannetta voi aina pelastaa sillä läpinäkyvällä valkoisella yöpaidalla..
 
virmis
Tervehdys tänne! Olen 25-vuotias 2,5-vuotiaan pojan isä.
Sairastan vakavaa toistuvaa masennusta ja olen myös mielenterveys -ja pähdetyöntekijä ammatiltani.
Olen yrittänyt itsemurhaa 5 kertaa, puhumatta kenellekkään pahasta olostani. Kaikki tänne kirjoittavat eivät ole huomion hakijoita vaan myös oikeasti itsetuhoisia, niinkuin minä itse esmerkkinä! Epäilijöille voin laittaa kuvia itsestäni yritysteni jälkeen.
Tapoina olen kokeillut insuliinin yliannostusta 1600/ky insuliinia ja 30x 100mg tramal kipulääkettä. Selvisin teho-osasto hoidolla.
Toisena otin vahvaa lihasten rentouttajaa Norflex 150kpl ja 50 tramal 100mg ja 100 panacodia.. Vaivuin 15 päivän koomaan teho-osastolla. Heräsin koomasta lääkärien epäilyistä huolimatta. Ainut vamma jäi lähimuistiin.
Ja itserakkaasti ajoin henkilöautolla päin ison työtraktorin metallista kauhaa päin 168km/h vauhtia ja selvisin myös tästä teho-osasto hoidolla ja 21 poikkimurtumalla ja oikean käden hermovaurio (osittainen halvaus) tässä pahimmat.. muut 2 yritystä epäonnistunut täysin huonojen ohjeiden takia ja arviointi virheiden seurauksena. HAKEKAA APUA sanon myös minä mutta muistakaa että joskus sekään ei auta ja ei ole ihmisen itsetunnolle hyvä tulla tänne haukkumaan ja aukomaan päätä siitä että ihminen on itsetuhoinen. se ei aina ole huomiohuoraamista jos jonnekin pahasta olostaan kirjoittaa!!!
 
vierailija
Ei pidä unohtaa valita omalle ihon värilleen sopivia sävyjä.;) Suosittelen suomalaiselle naiselle maanläheisiä sävyjä. Rusehtavaa tai murrettua roosaa.

Muualla euroopassa naiset käyvät värianalyysissä. Samaa suosittelisin suomalaiselle naiselle. Värianalyysissä määritellään muun muassa ihon oikea sävy.
Suomalaisnaiset levittävät karkeasti kasvoille väärän väristä meikkivoidetta. Rajat ovat selkeästi nähtävissä. Yksin se kertonee suomalaisnaisten meikkaustaidoista kaiken.

Olen kiinnittänyt huomiota ranskalaisten naisten ehostus taitoihin. Heiltä meikkaus onnistuu upeasti.;)

Suomessa ammattimainen meikkaus on vielä lasten kengissä.;)
Tukehdun nauruun.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Tämäkin on minun viesti.:ROFLMAO:
 
Jos olisin oikein vireessä, lähtisn avustustyöhön (maksaisin toki siitä) jonnekin ja yrittäisin tehdä sivumennen hyvääkin. Mut todennäköisemmin ostaisin parikyt litraa viinaa ja keskittyisin niiden juomiseen ja vaikka uimiseen saunomisen lomassa.

Mut en mä näe sitä hetkeä vieläkään tulevaksi. On liian monta ihmistä joita se satuttaisi.
 
Lääkkeillä ei kannata itseään tappaa. Yleensä annokset liian pieniä ja tuloksena lähinnä vammoja.

Helpoin keino (tutkitusti) on typpi. Lähtö on onnellinen, kuten paleltuminen, jossa lopuksi on lämmin olo, vaikka olisikin puoliksi jäässä.

Typpeä on hengittämässämme ilmassa n. 79% ja sen määrän lisääntymistä ei keho huomaa ollenkaan, toisin kuin hiilidioksidin lisääntyminen aiheuttaa hirveän olon (jos CO2 lisääntyy, muokkaa kehon reseptorit hengittämään enemmän ja lisää sykettä jne).

Yhdysvalloissa myydään itsemurhakittejä, jotka käytännössä on muovipussi päähän, letku typpipullosta muovipussiin ja pala teippiä.

Teurastamoissakin käytetään typpeä siksi, ettei eläin stressaannu.

Yhdysvalloissa vankien teloitus voitaisiin tehdä typellä, mutta se on liian armollinen tapa lähteä, siksi myrkkyruiskeet.
 
Päähän ampuisin käsiaseella. Ensin joisin itseni känniin ja sitten aivot seinälle.
Ensin pitäs vaan saada se ase.

Muuhun ei rohkeus riittäisi.. hirttoköysi, ei ikinä.. karmii pelkkä ajatus niskan katkeemisesta. Myrkky, liian hidasta ja epävarmaa, ehkä jopa tuskallista, entä jos ehtisi kaduttaa.. Hukkuminen, ei kiitos.. Junan alle, ei riitä rohkeus.. jne.
 

Yhteistyössä