Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mutta mulla tuota rahhaa vaan sattuu olemaan muutenki ko mokoma menin syntymään kultalusikka suussa.![]()
.
Ihana tilanne. Itse varmaan rupeaisin sijaisperheeksi tai adoptoisin useamman mukulan jos olisi varaa jättäytyä pois työelämästä ja keskittyä siihen mistä nauttii.
Toivottavasti raha-asiat vielä joskus ovat niin vakaat kun lainat maksettu pois.
Mie oisin haalinu jo useammanki piltin suojiini mutta haaveeksi jää, tuskin ne lapsia antaa henkilölle joka on ehonalasessa ja rikosrekisteri piiiiiitkä. :ashamed:
.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä menee kaikki rahat yhteiselle tilille.. ( siis mun opintotuki ( ja palkka ), lapsilisät ja miehen palkka ) Sieltä maksetaan kaikki yhteiset laskut, joista "omia" laskuja on vain puhelinlaskut ja lehtitilaukset.. niiden jälkeen jätetään ruoka yms. rahaa tietty määrä kuussa tilille ja loput rahat jaetaan puoliksi kummankin omalle tilille..
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä menee kaikki rahat yhteiselle tilille.. ( siis mun opintotuki ( ja palkka ), lapsilisät ja miehen palkka ) Sieltä maksetaan kaikki yhteiset laskut, joista "omia" laskuja on vain puhelinlaskut ja lehtitilaukset.. niiden jälkeen jätetään ruoka yms. rahaa tietty määrä kuussa tilille ja loput rahat jaetaan puoliksi kummankin omalle tilille..
Mitäs järkeä tuossa on? siirrellä rahoja edestakas..
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Meillä menee kaikki rahat yhteiselle tilille.. ( siis mun opintotuki ( ja palkka ), lapsilisät ja miehen palkka ) Sieltä maksetaan kaikki yhteiset laskut, joista "omia" laskuja on vain puhelinlaskut ja lehtitilaukset.. niiden jälkeen jätetään ruoka yms. rahaa tietty määrä kuussa tilille ja loput rahat jaetaan puoliksi kummankin omalle tilille..
Mitäs järkeä tuossa on? siirrellä rahoja edestakas..
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun tililtä mennee asumiskulut kaupungissa olevasta asunnosta, samoin kahesta muusta jotka on vuokralla. Vuokratulot pamahtaa aina minun tilille. Laskuista suurinosa mennee suoravelotuksella myöski minun tililtä, mieheltä mennee sen oma puhelinlasku ja autovakuutukset ja autoverot.
Ruuat ostaa se kumpi käy kaupassa, jos miehellä ei oo rahhaa, laitan sitä sille ko se kauppaan mennee. Vaatteet kumpiki ostaa itte.
Meillä vain mies töissä, mie käyn töissä vain jos töissä minua tarvitaan, suurimmaksi osaksi olen saikulla jatkuvasti. Mutta mulla tuota rahhaa vaan sattuu olemaan muutenki ko mokoma menin syntymään kultalusikka suussa.![]()
Mie en muista että me oltais ikinä riidelty rahasta. Siis ei ikinä. Meille se on itsestään selvää että ko naimisissa ollaan nii rahat on yhteiset.
sä oot kyllä melkoinen mustamakkara-Mervi :xmas:
Hahhah.