miten teette kiuasmakkaran jos teillä ei ole sitä lautasta? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.

Joo just näin! Siistimpää on jos jättää vielä Prisman muovikassinkin makkarapaketin ympärille.
No se muovikassi kyllä sulaa! Se makkarapaketin kuori ei... ;)
Kokeilkaa hyvät ihmiset ennenku alatte typeryyksiänne täällä laukomaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.


kokeiltu on hyvää tulee mutta huom! vain hk:n on testattu
en uskonut minäkään kun mies sanoi että voi ja ovat ukkoporukalla kokeilleeet...
Luuleksä oikeesti saavas tällä jonkun kokeileen tota? :D

Jos tosissas luulet, niin kukas tässä se hölmö olikaan....
Ette te oikeesti voi oola noin typeriä... :o :o
Siis kyllä se muovi sen kiukaan lämmön kestää, ja hyvin kestääkin. Makkarat saa olla siinä' kauan jotta lämpenevät. :)

 
Siis miten se makkara paketin muovi ei sula siinä kiukaan lämmössä??? Kun niin paljon on tulipaloja muutenkin syttynyt siitä, kun esim pyykkiä on ollut kiukaan yläpuolella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko oikeasti totta? Mies ainakin inttää kovasti vastaan, pitää minua tärähtäneenä kun tuollaista väitän, siis että paketti ei sula kiukaalle. :D
On totta, ihan sata varmasti! :D Tiedän, että kuulostaa uskomattomalle, mutta kyllä sen voi siihen kuumalle kiukaalle muovineen laittaa ja muovi ei sula. Paketin täytyy olla ehjä jotta se onnistuu, ei siis saa olla otettu yhtään makkaraa pois.
Me ollaan tehty tota Wilhelmillä ja ok makkaroilla. :) Sama se on mitä makkaraa siihen laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
kun mä laitan aina folioon (niinkun muutkin vissiin?) mutta se makkara jää siihen folioon aina kiinni.. :ashamed:
pidänkö vaan liian kauan sitten..? mikä olis hyvä aika? :)

kun olin lapsi, niin kotona laitettiin suoraan vaan siihen kiuaskiville..ilman foliota tai muuta. ja voi juma, kun maistui makoisalle!! :P
Mitä makkaraa käytä? voisi olla sellanen rasvainen, niin ei jäisi folioon kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko oikeasti totta? Mies ainakin inttää kovasti vastaan, pitää minua tärähtäneenä kun tuollaista väitän, siis että paketti ei sula kiukaalle. :D
On totta, ihan sata varmasti! :D Tiedän, että kuulostaa uskomattomalle, mutta kyllä sen voi siihen kuumalle kiukaalle muovineen laittaa ja muovi ei sula. Paketin täytyy olla ehjä jotta se onnistuu, ei siis saa olla otettu yhtään makkaraa pois.
Me ollaan tehty tota Wilhelmillä ja ok makkaroilla. :) Sama se on mitä makkaraa siihen laittaa.

Ei tulis mieleenikään kuumentaa ruokaa muovikääreessä, mieti ny itekin mitä siitä muovista irtoo niihin makkaroihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mieti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko oikeasti totta? Mies ainakin inttää kovasti vastaan, pitää minua tärähtäneenä kun tuollaista väitän, siis että paketti ei sula kiukaalle. :D
On totta, ihan sata varmasti! :D Tiedän, että kuulostaa uskomattomalle, mutta kyllä sen voi siihen kuumalle kiukaalle muovineen laittaa ja muovi ei sula. Paketin täytyy olla ehjä jotta se onnistuu, ei siis saa olla otettu yhtään makkaraa pois.
Me ollaan tehty tota Wilhelmillä ja ok makkaroilla. :) Sama se on mitä makkaraa siihen laittaa.

Ei tulis mieleenikään kuumentaa ruokaa muovikääreessä, mieti ny itekin mitä siitä muovista irtoo niihin makkaroihin.
Onhan niitä kinkkupussejakin, muovia nekin käsittääkseni on...? :whistle:
Ei se muovi sula niihin makkaroihin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
kuulemma mniinkin voi tehdä, että makkarapaketti muoveineen päivineen avaamatta iukaalle ja hyvää tulee. En oo kokeillu.


kokeiltu on hyvää tulee mutta huom! vain hk:n on testattu
en uskonut minäkään kun mies sanoi että voi ja ovat ukkoporukalla kokeilleeet...
Luuleksä oikeesti saavas tällä jonkun kokeileen tota? :D

Jos tosissas luulet, niin kukas tässä se hölmö olikaan....
Ette te oikeesti voi oola noin typeriä... :o :o
Siis kyllä se muovi sen kiukaan lämmön kestää, ja hyvin kestääkin. Makkarat saa olla siinä' kauan jotta lämpenevät. :)

Pikkasen ottaa kupoliin toi teikäläisen nimittely...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mieti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko oikeasti totta? Mies ainakin inttää kovasti vastaan, pitää minua tärähtäneenä kun tuollaista väitän, siis että paketti ei sula kiukaalle. :D
On totta, ihan sata varmasti! :D Tiedän, että kuulostaa uskomattomalle, mutta kyllä sen voi siihen kuumalle kiukaalle muovineen laittaa ja muovi ei sula. Paketin täytyy olla ehjä jotta se onnistuu, ei siis saa olla otettu yhtään makkaraa pois.
Me ollaan tehty tota Wilhelmillä ja ok makkaroilla. :) Sama se on mitä makkaraa siihen laittaa.

Ei tulis mieleenikään kuumentaa ruokaa muovikääreessä, mieti ny itekin mitä siitä muovista irtoo niihin makkaroihin.
Onhan niitä kinkkupussejakin, muovia nekin käsittääkseni on...? :whistle:
Ei se muovi sula niihin makkaroihin.

Tiesitkös rakas pikkuinen että se kinkkupussi on vähän eri muoviyhdisteistä tehty?

Ja mitä helvetin kiuasmakkaran paistoa se on, jos sitä vaan muhitetaan muovissa?
 

Yhteistyössä