Miten täällä luullaan että ylipainoinen nainen ei kelpaa kuin ylipainoiselle miehelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullut luulot teillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oma mies voivotteli seurustelun alkuaikoina että harmittaa vähän etten ole ns. ruma/lihava. Koska nyt kun olen perusnätti ja hoikka, niin häntä ahistaa että saattaisin löytää paremman miehen ja vain lähteä lätkimään.

Eli lihava on turvallinen vaihtoehto, ei yhtä todennäköisesti lähde livohkaan kuin hoikka?

Oma mies voivotteli seurustelun alkuaikoina että harmittaa vähän etten ole ns. ruma/lihava. Koska nyt kun olen perusnätti ja hoikka, niin häntä ahistaa että saattaisin löytää paremman miehen ja vain lähteä lätkimään.

Eli lihava on turvallinen vaihtoehto, ei yhtä todennäköisesti lähde livohkaan kuin hoikka?

Mulla olisi muitakin ottajia kuin tuo oma mies ja sillä aivan varmasti olisi myös.

Niin... miehiä on enemmän kuin naisia (20-50v ikäluokassa). Kaikille näille miehille ei edes riitä naisia, ja ne joille riittää, joutuvat tekemään kompromisseja. Siksi myös mm. lihaksikkaat ja normaalipainoiset joutuvat kilpailemaan sinusta ylipainoisten kanssa, jolloin saat valita itse mitä haluat.

Yhteistyössä