Onko tämmöisiä miehiä jossain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä ainakin annan arvoa sille että kemiat osuu yhteen. Ei hitto sitä toisen painoa siinä vaiheessa katsota kun kemiat täsmää. Totta kai plussaahan se on jos miellyttää silmää, jokaisella meistä on omat ihanteet ulkonäölle.

Sen verran täytyy taas myöntyä, että kun joskus kävin nettitreffien pohjalta oikeilla treffeillä, yhden kerran en saanut sanaa suustani kun vastapuolella istui nätti plus koon nainen, jonka kanssa jutut osuivat yhteen.

Tämänkään kanssa tosin ei pitkälle päästy kun suhteesta puuttui se jokin. Jälkikäteen kun on puhuttu, niin kumpikaan ei suoranaisesti yllättänyt koskaan toista, toinen tiesi jotakin yllätystä olevan tulossa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="hmm";30558995]Eihän sulla ole ollut ylipainoa enimmillään, kun 6kg, eli et oikein voi verrata itseäsi tähän ketjuun. Sitten jos olisit painanut esim. 90kg voisit.[/QUOTE]

Anteeksi en tiennyt, että tähän tarvittiin naisilta lupa osallistua. Ja toisaalta sun vastaus kertoo ehkä yleistäkin käsitystä siitä sokeutumisesta mitä on lihavuus.
Mun Jyväskylässä liikuntatieteellisellä tutkimuslaitoksella mun keho on mitattu, ja mun normaalipainon alaraja on 48kg. Joten mistään "vain" kuuden kilon ylipainosta ei voi puhua. Enkä mää näe hirveetä eroa miehen kannalta, painanko 70 vai 80, vai 90, verrattuna siihen mitä hoikimmillani olen ollut. Läski on läskiä, eikä sitä kukaan muu kuin nainen ite erota kiloa sinne tai tänne.
Ja hmmm vaan, käsitin että tässä kysyttiin äärilaitapainot ja miehen suhtautuminen. Harmi ettei sinulla ole minkäänlaista kokemustakaan pienemmästä painosta. Minähän vain kerroin että oman miehen käytöksessä en ole huomannut eroa olin sitten tosi hoikka tai ylipainoinen. Sairaaloisesta ylipainosta minulla ei ole kokemusta, enkä mieheltä ole asiaa edes kysynyt, mutta ehkä sinä vastaat oman miehesi puolesta niin menee tasan.

[QUOTE="Totuus";30557420]Epätoivoisia miehiä tottakai on ja muita joille riittää että naisella on reikä ja pulssi.
Siksi moni mies tyytyy mätisäkkiin.[/QUOTE]

Ihan käsittämättömän pimeää tekstiä. Eikö lihavassa naisessa ole muka muuta kuin reikä ja pulssi? Ja laihassa automaattisesti on muutakin? Et ainakaan arvosta ihmisarvoa yhtään.

[QUOTE="jonna";30559228]Anteeksi en tiennyt, että tähän tarvittiin naisilta lupa osallistua. Ja toisaalta sun vastaus kertoo ehkä yleistäkin käsitystä siitä sokeutumisesta mitä on lihavuus.
Mun Jyväskylässä liikuntatieteellisellä tutkimuslaitoksella mun keho on mitattu, ja mun normaalipainon alaraja on 48kg. Joten mistään "vain" kuuden kilon ylipainosta ei voi puhua. Enkä mää näe hirveetä eroa miehen kannalta, painanko 70 vai 80, vai 90, verrattuna siihen mitä hoikimmillani olen ollut. Läski on läskiä, eikä sitä kukaan muu kuin nainen ite erota kiloa sinne tai tänne.
Ja hmmm vaan, käsitin että tässä kysyttiin äärilaitapainot ja miehen suhtautuminen. Harmi ettei sinulla ole minkäänlaista kokemustakaan pienemmästä painosta. Minähän vain kerroin että oman miehen käytöksessä en ole huomannut eroa olin sitten tosi hoikka tai ylipainoinen. Sairaaloisesta ylipainosta minulla ei ole kokemusta, enkä mieheltä ole asiaa edes kysynyt, mutta ehkä sinä vastaat oman miehesi puolesta niin menee tasan.[/QUOTE]

Se, että normaalipainon rajat ovat laajat, ei poista sitä, että sulla oli 70kg painossa vain 6kg ylipainoa bmi:n mukaan. Olet normaalipainoinen (et läski millään tasolla) jokaisessa kilomäärässä 47,4-63,9kg välillä. 70-63,9= vain 6,1kg ylipainoa. Äärilaitapainoiksi minä käsitän ainakin tämän ketjun mukaan painot normaalipaino/hoikkuus bmi 18,5-24,9 vrt. väh. merkittävä ylipaino bmi 30+. Oon 172cm ja mun normaalipaino on 54,7-73,8kg ja oon painanut tämän pituisena aikuisena kaikkea 53,5kg:n ja 116,5kg:n väliltä eli oon ollut bmi 18,1 ja 39,4. Miehen mielestä paras on noin 65kg. Itse olen myös samoilla linjoilla.

[QUOTE="Vieraana";30559302]Ihan käsittämättömän pimeää tekstiä. Eikö lihavassa naisessa ole muka muuta kuin reikä ja pulssi? Ja laihassa automaattisesti on muutakin? Et ainakaan arvosta ihmisarvoa yhtään.[/QUOTE]

Tollaset kannattaa jättää omaan arvoonsa...

Mä painoin 150kg kun alettii styylaa. Nyt painan 90kg ja "styylataa" edelleen. Siis naimisissa. Voipi olla, että ku tavattiin mies ei muita saanut, mut eipä tässä ajansaatossa ole muita ottanutkaan vaikka tarjokkaitakin on ollut. Sen verta sokea flirtille muuten, ettei ees tajua vientiään. :D Joillakin naisilla on muuten ihme tarve yrittää "pelastaa" läskin naisen puoliso. Sit ne on käkenä ku mies ei lähdekkään hänen timmin pyllerön perään. Joillakin on vaikea ymmärtää, et se pyllerö ei arkea yksinään pyöritä. ;)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace