Onko täällä aikuisia ollenkaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Casper

Vieras
Minusta vaan tuntuu, että tällä palstalla ei ole kuin alaikäisiä. Aivan, kuin ylipainoinen ei olisi ihminen ollenkaan. Puhutaan, kuin jostain eläimestä.

Saako paksu pukeutua siihen ja siihen, jaksaako mies kannatella seksissä ylipainoista. ym ym. täysin lapsellista. Itse olen ylipainoinen ja minua ei loukkaa, mutta näkyy olevan herkempiä joiden pitää sitten täältä kysellä mikä sopii pullealle juhliin ym. niinkö täällä olis jotain muotiguruja. Ja puolustella itseään ja olemisensa okeutta.

Onkohan niitä tosiaan ihmisiä, jotka ei koskaan kypsy älyllisesti ? Ennemmin olen pullea, kuin tyhmä. Vielä viittaan mieheen eräässä ketjussa. Meinasi ettei harrastaisi seksiä yli 70-kiloisen kanssa. HUH HUH mun sisko on pitkä ja hoikka ja silti painoi noin 70 kiloa ennen raskautta.

Äly hoi älä jätä, vai onko se jo monen kohdalla jättänyt Ja todellakaan ei tarvi luulla, että kirjoitin tämän siksi, että itseäni loukkaisi, ninkuin moni nyt tietäväisenä luulee. Potuttaa vain kaikki asiat , joissa mollataan muita ihmisiä.
Ei tarvi kysellä, että mistä niitä koulukiusaajia oikein tulee. Jos palstamammatkin morkkaa toisiaan ja muita.

ymmärrän hyvin sua. itellä tilanne et painan niin helvetin vähän et huh huh....ja arvaa kuinka paljon joudun kuulemaan siittä. esim. sää et varmaan syö mitään jne. ja nykyään vastaan et en tietenkään,jo 29v ollut syömättä!!! vitun ärsyttävää!! mut arvaa mikä soppa syntyis ku kysyisin ylipainoiselta; sää et varmaan tee muuta kun syöt? mää olisin armoton sovinisti jne. kannattais monen arvostelian miettiä hiukka.....

Vähän vain kommentoin tuohon pukeutumisneuvomiskohtaan. En mä nyt ajatellutkaan, että niitä (pulleiden vaateasioita) kyseltäis siksi että täällä ois jotain muotiguruja vastaamassa, vaan siksi että toiset isokokoiset naiset pystyis antamaan vinkkejä mitkä pukee nätisti tai mistä löytää upeita vaatteita runsaammillekin muodoille. Ei sitä tarvi aina kaikkea ottaa niin mustavalkoisesti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja huilu:
ymmärrän hyvin sua. itellä tilanne et painan niin helvetin vähän et huh huh....ja arvaa kuinka paljon joudun kuulemaan siittä. esim. sää et varmaan syö mitään jne. ja nykyään vastaan et en tietenkään,jo 29v ollut syömättä!!! vitun ärsyttävää!! mut arvaa mikä soppa syntyis ku kysyisin ylipainoiselta; sää et varmaan tee muuta kun syöt? mää olisin armoton sovinisti jne. kannattais monen arvostelian miettiä hiukka.....

Totta turiset yli tai ali niin aina on huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
on täällä aika ala-aste meininkiä....koulukiusaajat jatkavat ristiretkeään netissä ja kiusatut yrittävät päästä tasoihin menneisyytensä kanssa....

Tuokin voi aika pitkälti pitää paikkansa. Se on niin helppoa virtuaalisesti olla sanoa muuta kuin tosielämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja huilu:

Totta turiset yli tai ali niin aina on huono.

Ja vaikka bimit (vai mitäv**uja ne nyt onkaan) olis just kohallaan, niin sekään ei ole hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Vähän vain kommentoin tuohon pukeutumisneuvomiskohtaan. En mä nyt ajatellutkaan, että niitä (pulleiden vaateasioita) kyseltäis siksi että täällä ois jotain muotiguruja vastaamassa, vaan siksi että toiset isokokoiset naiset pystyis antamaan vinkkejä mitkä pukee nätisti tai mistä löytää upeita vaatteita runsaammillekin muodoille. Ei sitä tarvi aina kaikkea ottaa niin mustavalkoisesti :hug:

En minä sinun kommentteja ole edes huomannut, kun en sitä kunnolla lukenut ja ei se neuvojen antaminen mitään haittaa.
Sattu vaan se purkaus tohon hetkeen, kun just oli niitä läskialotuksia. Minä vaan olen lunteeltani vähän sellainen Robin Hood, että tyrskähdän joskus, mutta kunnolla.HALIT sinullekin.

Täällä yksi reilusti ylipainoinen :wave: . Mäkin seuraan noita läskiketjuja ihan mielenkiinnolla ja välillä nauran täällä yksikseni erinäisille stereotypioille, mitä noissa ketjuissa vilahtaa. Tuon vaateketjun kuitenkin ymmärrän paremmin kuin hyvin. Rasittavin asia ylipainossa on se, ettei koskaan löydä itselleen kaunista ja silti mukavaa päällepantavaa. Joko se on se kuuluisa teltta tai sitten pitää yrittää sulloutua nakinkuoreen ja lopputulos on karmiva.

Mua ei ole kylläkään yksikään ketjuista vielä loukannut. Ja vaikka mä olen ylipainoinen, en silti ala arvostelemaan hoikkia. Voin hyvin kuvitella, että erittäin hoikat ihmisetkin voivat kärsiä painonsa takia (kuten joku tässä edellä jo sanoikin). Lihaville ei uskalleta suoraan sanoa mitään, ettei heille vaan tule paha mieli. Mutta hyvin hoikille ihmisille voidaan laukoa mitä tahansa typeriä kommentteja.

Yhteistyössä