K
kalissa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Lihava vaarantaa lihavuudella itsensä ja kenties pilaa muiden maisemia.
Tupakoitsija vaarantaa tupakoinnillaan kaikki lähellä olevat. Vaikka ei polttaisi ihan muiden vieressä, pelkästään vaatteista ja hengitysilmasta tulee myrkkyjä vielä pitkän aikaa. Tupakoitsijat kuuluu mun arvoluokituksella alimpaan kastiin mitä olla ja osaa!
Siinä nyt ainakin vissi ero!
ja lihava ei sitten aiheuta lapsilleen ongelmia? oletko kuullut, että syömistottumukset periytyvät. jos vanhemmat ovat lihavia, on todennäköisempää että lapsestakin tulee lihava. kyllä ne lihavatkin vahingoittaa muidenkin terveyttä.
jos jääkaapissa on vaan rasvaa ja makkaraa, niin eipä ne lapset kovin terveellisesti syö.
ja toi hengitysilma..noh, itse en ikinä polttanut tupakoimattomien läheisyydessä. kaikkea ei tietenkään voi estää, mutta on niitä myrkkyjä ihan ulkoilmassakin, pakokaasut, saasteet...
niin, ja en sun arvoistas tiedä, mutta mun mielestä tupakoitsija on paljon ylempänä kun vaikka pedofiilit ja lapsenhakkaajat..mut ehkä sit sun mielestä tupakointi on noita pahempi juttu.
Just tota tarkoitin naivilla ajattelullasi, että lihavien jääkaapit täynnä rasvaa ja makkaraa.. Huoh!
Meillä syödään normaalia terveellisemmin varmasti ja lapset on laihoja, jopa ehkä liiankin. Itse olen ylipainoinen sairauteni takia, mutta yritys kova laihtua.