Miten suhtautuisit, jos 18v. tyttösi esittelisi teille 40v miesystävänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuota. Onneksi jätin pitkälle esittelemättä enkä pitänyt muutenkaan mekkalaa ikäerosta. Tosin miun vanhempia miun elämä nyt kovin paljon ole koskaan kiinnostanut.

Minulla ja miehelläni on siis 17 vuoden ikäero.

Piika-äiti

Varmaan sitä miettisi sitäkin, että onko tämä 40-vuotias varmasti vapaa mies, onko hänellä kenties lapsia edellisestä/edellisistä liitoista, miten ovat tavanneet jne. Luulisin, että vaikuttaa suhtautumiseen.

Olisin järkyttynyt, mutta yrittäisin muistaa nuoruuttani -kun "seukkasin" kaksikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja sitä vanhempien kauhua. :ashamed:

Kerron lapselleni jo nyt, että maailmassa on hyväksi käyttäviä ihmisiä, eikä sillä ole tekemistä iän ja sukupuolen kanssa -tuon oman tarinani kerron kunhan tyttö on yli kymmenen. Se ei ollut mitenkään ihana -mutta opin itsestäni paljon ja siitä mitä haluan elämältäni. Ja sen opin, ettei elämäni lopu jos joku ei rakasta minua. Enkä ole antanut kenenkään enää käyttää itseäni noin räikeästi hyväksi.

tuossa iässä noin suuri ikäero tuntuisi kyllä pahalta äidistä, mutta tutustuisin tyyppiin, jututtaisin, kyselisin taustoja ja jos ei kellot hirveästi kilisisi, jäisin ehkä odottelemaan, että fiksu tyttäreni tekisi itse johtopäätöksiä- sitten olisin saatavilla, jos / kun ehkä sydänsuruja tulisi. Myöhemmin isohkokaan ikäero ei niin paljon merkkaisi, mutta tuossa vaiheessa tyttö ei kyllä vielä olisi täysikäisyydestään huolimatta niin aikuinen, että toivoisin sitoutumista ainakaan.

Juttelisin kaverin kanssa ja olisin normaalisti; mitä läheisimpiin väleihin pääsee sitä paremmin pystyy ihmisen lukemaan. Ja koska en tuomitsisi tyttären valintaa, avoin suhde häneen säilyisi ja pystyisin auttamaan jos tulee hätä.

Tietenkin hakisin tietoja kaverista kautta rantain, saadakseni hänestä oikean kuvan.

Itse toin näytille 33 vuotiaan miehen kun olin 18; vastaanotto oli aika jäätävä, ja sekin vain ikäeron takia.

Olen saikulla ja surffailin kanavilla. Jäin sitten ihmettelemään jotain deittichattiä, tuli siis ihan päiväsaikaan. Siellä joku 42v. mies etsi naista 16-43v. Puistatti.

Olimme puolisoni kanssa pari vuotta sitten Lapissa juhannuksen, silloin ei vielä ollut lasta. S-etukortilla sai 5vrk Hotelli Pyhällä 2 hengelle 170e, ja siihen kuului aamiainen, vähän retkieväitä, maisemahissiliput, Luoston kylpyläliput, kuntosalit ja sellaista. Oli siis ihan sikahalpa tarjous.

Minulle tuli hotellilla muutamaan kertaan juttelemaan oikein kaikkien pissisten pissis, joka vuolaasti suolsi tarinaa itsestään. Hän oli aivan liikaa blondattu huonolla hiuslisäkkeellä ja aivan liikaa meikattu, kuulemma juuri 18 täyttänyt. Vaatetta oli aina säästä huolimatta niin vähän, että jos olisi vähemmän ollut, hän olisi kekkaloinut alasti. Jotenkin herttainen tapaus, joskin tosi naiivi ja lapsellinen. Jo ensimmäisellä tapaamisella hän esitteli sormustaan, oli siis häämatkalla. Sormus oli yksinkertainen ohut kultarengas, jossa oli pieni kivi -ajattelin, että mitäpä muutakaan sitä nuoreparin säästöillä hankittaisiin.

Mutta annas olla, nuori morsian kehua retosteli oikein antaumuksella. Hänen miehensä on LIIKEMIES, tekee tosi isoa bisnestä. On bemari, aina puku päällä, kaikki upeasti. Tämä häämatkakin oli tytön tiedon mukaan ollut todella kallis. Hän on edustusvaimo.

No, mikäpä tämä mies sitten oli... Varmasti reilu 50-vuotias, ei todellakaan mikään edustava ukkeli. Aina veti ikivanha ruma vaaleanharmaa puku päällä (upslaakit, kaksoislaskokset, kaksirivinen; halvannäköinen kauluspaita, kuluneet harmaat kengät ...oma mieheni joutuu työssään joka päivä pitämään pukua, joten perheessämme tuota pukumuotia valitettavasti seurataan tarkasti). Auto oli kyllä bemari, mutta tosi vanha. Puolisoni yritti sitten vähän jossain vaiheessa jututtaa, että minkä sortin bisnesmies hän oli, mutta äijä oli aamusta iltaan tuhannen jurrissa eikä oikein sanonut asiasta juuta eikä jaata.

Alkoi ihan hirveästi käydä sääli tätä nuorta tyttöä. Tuli mieleen, että rakkaus oli hänet sokaissut ja ukkeli tarkoituksella johtanut harhaan. Tyttö kertoi, ettei suku hyväksy hänen ratkaisuaan ja hän oli siitä surullinen, etenkin siitä, ettei äiti iloinnut. Häät oli ollut maistraattivihkiminen todistajien läsnäollessa.

Mutta varmasti on ihan toisenlaisiakin rakkasutarinoita, joissa ikäero ei ole taakka. Tämä kohtaaminen vain on jäänyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Hehehee:
Kuvitelkaapa se tyttärenne kuhertelemassa sen nelikymppisen äijän kanssa siellä omassa huoneessaan... Hihii....

Piilossa vanhempien katseelta, ovat suljetun oven takana kuten nuoret yleensä, pussailevat ym. *pyrskis* *putos tuolilta*

mun eräs sukulaiseni seurustelee 60-vuotiaan miehen kanssa. tämä tyttönen on 24-vuotias..
Mustaa toi on aika kamalaa :/ tuon tytön isä on 10 vuotta nuorempi tätä hänen kamalaa miesystäväänsä..
tytön isä ei voi sietää tota patua.. ja ymmärrän kyl täysin..

Alkuperäinen kirjoittaja sanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja www.isi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Järkyttyisin varmaan hieman mutta toisaalta meillä on mieheni kanssa 20 vuotta ikäeroa ja olin 18 kun tavattiin joten kai siinä oli omalla äidillä sulattelemista ja appivanhemmilla myös :D
Ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä :heart:

Meinaako tämä yks älypää, että suuri ikäero tarkoittaa jotain "isä"-suhdetta? :laugh: :laugh: :headwall:

niin, voihan se olla pelkkä panosuhdekki :.

Niin voikin :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minua ällöttää kyl tollaset, jotka nai itteään paljon vanhempia.. mutta se on vaan mun mielipide. jokaisella on oikeus siihen mitä tahtoo....

Niinpä, mitä se kenenkään muun napaa hiertää mitä muut tekee. Että ihan turhaan tunnet ällötystä.

Yhteistyössä