Miten stressi vaikuttaa vauvaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuu

Vieras
Siinä se tuli jo. Mulla on ollu hirveä stressi ja paha olla muutenkin ja nyt on alkanu supistelemaan ja viikkoja vasta 18+6 :( mä pelkään että tulee keskenmeno ja siitä stressi nousee lisää...

Kertokaa lyhyesti mutta ytimekkäästi että miten tuollanen jatkuva stressi vaikuttaa vauvaan tuolla mahassa... Miehen kanssa riitely yms.

Yritän myös täällä palautella itseäni stressin kynsistä. Nyt 20+3 ja supistelut alkoivat viime perjantaina. Ei pystynyt liikkua, ei istua kun supisteli, nyt olen maannut kyljeltä kyljelle 6 vrk, jonka jälkeen supistelut ovat lähes loppuneet. Lepo on varmaan ainut mikä auttaa... ja tietysti se stressi tekijän poisto mielestä.
Ihmissuhde asiat ovat vakeita, itselläni oli työssä stressiä joka oli sinällään todella helppoa siihen verrattuna eliminoida... jouduin jäämään sairaslomalle.

Voisin kuvitella että stressi ei voi olla hyväksi vauvalle, ja oma kroppa reagoi siihen supisteluin raskauden aikana. ( tietysti jos siis kaikki muu on poissuljettu) itse en ole myöskään suoraa tekstiä vaikutuksista vauvaan löytänyt, mutta laitan linkki jos sotain ilmaantuu.

Nyt kun siis pystyn jo istumaan! Jee!

Voimia sinulle!

Yhteistyössä