miten se hoitajan kotiin palkkaus menee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
eli siis meillä tilanne se et jos vain saatais niin otettas hoitaja kotiin...mutta se on vielä suuri?et miten se palkkaus menee....ja paljonko muut maksavat hoitajille palkkaa...saako kelasta mitään/kunnasta...kertokaa kaikea..ja seki et jos saan hoitajan ja hän haluaa hoitaa lapsian kotonaan...miten siinä!!!
 
HEI

Kyselit hoitajan palkkaamisesta...

Kelasta voi saada hoitajan palkkaamiseen yksityisen hoidon tukea... hoitotuki + mahdollinen kuntalisä. Tai vaihtoehtoisesti voit ottaa itsellesi tulevan kotihoidon tuen + mahd.kuntalisän... Jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla suurempi ainakin siihen saakka kun lapsi täyttää kolme vuotta. Vanhemmat ei usein tiedä että voivat ottaa kotihoidontuen vaikka lasta hoitaisikin joku muu kuin itse :wave:

Eli palkkaava perhe toimii työnantajana ja maksaa eläkkeet, sos.maksut ym. ja kertyvät lomat tietenkin...

 

Yhteistyössä